|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloFlere som har fulgt med på apellen enten på TV eller IRL? Eller som skal i fakkeltog og og som vil rapportere?
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Siv Jensen sin apell og fakkeltoget i OsloIfølge Aarebrot, vil Frp tape på støtten.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloDet er barnetv på, så jeg får ikke sett noe fra appellen.
|
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Sv: Siv Jensen sin apell og fakkeltoget i Oslo
Hva begrunner han det med? Jeg får google litt. Jeg kjente bare på bekymringen for Frp-støtte når jeg så vinklingen. Veldig mye prat om aggressivitet, og nærbilder av mørkhudede som er sinte og roper. Ikke fordi at de ikke skal få lov til å være sinte altså. Jeg bare tenker på hvordan det kan bli oppfattet av seerne.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Blir man voldelig av å engasjere seg i konflikten, eller er det de voldelige som bruker saken for å utagere? Jeg synes det er latterlig at det ikke går an å avholde fredelige demonstrasjoner/motdemonstrasjoner. |
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Kilde.
|
|
|
#8 |
|
Ekvilist
|
Sv: Siv Jensen sin apell og fakkeltoget i OsloTakk for link. Skal lese. Jeg trodde Frp hadde en god del isrealvennlige kristne velgere som synes Krf er for blaute, a la Apeltun Sæle. De er kanskje (og forhåpentligvis) ikke så mange.
|
|
|
#9 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloDet har vært mye som har skjedd i Oslo i ettermiddag, uro mm. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloHer i huset har vi lyttet til politiradio.
|
|
|
#11 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloGrusomt! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ekvilist
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloTragisk lesning bønna. Jeg er nysgjerrig på hvem disse menneskene er.
|
|
|
#14 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloDet finnes alltid en gjeng idioter som kaster seg på enhver demonstrasjon bare for å få en grunn til å hive flasker og steiner på motdemonstranter og/eller politi. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloIrma, jeg tror det er litt naivt å tro at det er dekningen som gir dette inntrykket. Jeg tror det er et faktum at det er de SINTE, SINTE, SINTE som deltar på motdemonstrasjoner. Her får du kombinasjonen av sinte blitzere og sinte, unge arabere.
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloJa, og velgerne FrP vil trekke er nettopp de som er redde for brølende, skjeggete muslimer som hytter med nevene og brenner flagg og sånt, og langhårede, hasjrøykende slabbedasker som ikke gjør annet enn å demonstrere mot vanlige, hardtarbeidende ordentlige folk.
|
|
|
#17 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloEn av Israel-støtterne uttalte at han var for videre kriging. Det ville ikke gagne Israel å trekke seg ut, og de måtte da for guds skyld få lov å forsvare seg. Siv Jensen talte overfladisk og på ordentlig FRP-vis. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ekvilist
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i Oslo
Ja, jo - jeg ser den, og det gjorde jeg forsåvidt før jeg skrev det første innlegget også. Jeg klarer allikevel ikke å fri meg fra å få en ekkel følelse i kroppen av nærbildene av sinte unge arabere. Ikke fordi de ikke burde være sinte, men fordi jeg er redd for at det ikke tjener saken de fremmer, heller tvert i mot. Det er mulig jeg undervurderer det norske folk, jeg er nok litt påvirket av at 1/3 av befolkningen er troende til å stemme Frp.
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloSå man kan i hvert fall ikke si at det har vært en ensidig fremstilling i å vise frem usympatiske herremenn fra hverken den ene eller den andre siden.
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloDen siste var angående disse rablende gale israelvennene som blir intervjuet også.
|
![]() |
|
|