Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Velg deg en sangstemme

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-09, 21:36   #41
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Velg deg en sangstemme

Blondie er kul.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:41   #42
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Blondie er kul.

(Kilde:

)

Åh, Debbie Harry ...

Gammel 08-01-09, 21:43   #43
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hm. Kanskje Martina som sang med Tricky? Jeg driter i pent, men særegenhet henger høyt.

Også hun Beate som sang i Folk&Røvere. Fantastisk.

Martina er noe for seg selv, ja. Hun Beate, er det ikke hun som er/har Beady Belle?

Selv syntes jeg det var vrient å skulle velge ut en. Jeg liker stemmene til bl.a. P.J Harvey, Heather Nova, Laurie Anderson, Rickie Lee Jones, Lotte Lenya, Ute Lemper, Diamanda Galas, Skin og Mazzy Star, men jeg lurte lenge på å velge denne kvinnestemmen:

(Sinead O'Connor)

... men her er hva jeg landet på:

Björk - her med the Sugarcubes - har en fantastisk og ikke minst spennende stemme.

Når det gjelder mannlige stemmer kunne både Sivert Høyems, Nick Caves og Elvis sin stemme vært noe å ha, men jeg velger meg:

Johnny Cash!!!

Sist redigert av ~TM~ : 08-01-09 kl 21:48.
~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:43   #44
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror jeg ville valgt Annie Lennox som kvinnelig stemme og Freddie Mercury som mannlig.

Gammel 08-01-09, 21:48   #45
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Kan jeg velge to mannlige i stedet? Jeg kommer ikke på noen kvinnelig just nu.
Ian Gillan (Deep Purple) og Tommy Körberg.

Gammel 08-01-09, 21:51   #46
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kvinne: Nina Persson i The Cardigans.
Mann: Ben Bridwell i Band of Horses.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:59   #47
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Eva Cassidy:

Jarle Bernhoft:

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:59   #48
lowrider
Velger å ignorere idioter

lowrider sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
lowrider bør skjerpe seg
Standard

(Kilde:

)

Gammel 08-01-09, 22:00   #49
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kvinne: Kristin Asbjørnsen
Mann: Sigvart Dagsland

Gammel 08-01-09, 22:25   #50
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Å, jeg husker ikke hva hun heter, men det er hun kordama som 'alltid' har vært med Pink Floyd. Her synger hun the great gig in the sky. Dårlig kvalitet på videoen i starten. (Guri, jeg får lyst å synge med når jeg hører denne sangen altså!)

Og dersom jeg skulle skifte kjønn og være sanger; Sivert Høyem.

Gammel 08-01-09, 23:23   #51
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Wow, har aldri hørt om Jarle Bernhoft, men kjenner jeg ble skikkelig bitt!

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 23:31   #52
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

Å, jeg husker ikke hva hun heter, men det er hun kordama som 'alltid' har vært med Pink Floyd. Her synger hun the great gig in the sky. Dårlig kvalitet på videoen i starten. (Guri, jeg får lyst å synge med når jeg hører denne sangen altså!)

Og dersom jeg skulle skifte kjønn og være sanger; Sivert Høyem.

Sam Brown!

Gammel 08-01-09, 23:34   #53
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jarle Bernhoft er gull!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 23:39   #54
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vibeke Saugestad!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg studerte engelsk sammen henne på Blindern. Ergo hadde jeg Crown Imperial Love på hjernen et helt år. Slitsomt.

Du stjal det jeg hadde tenkt til å skrive Elinblu, altså Vibeke Saugestad. Jeg som trodde jeg var litt sær med god hukommelse. Har ikke fått sett igjennom hele tråden enda, men her er sangen:

Hva gjør traktorvaskedama der forresten?

Gammel 08-01-09, 23:48   #55
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Sam Brown!

Som i Stop! ?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 00:28   #56
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Skin, Alicia Keys, Celine Dion eller Sinnead O'connor av damene.
James Hetfield, Eddie Vedder, Phil Collins eller han vokalisten i Live (husker ikke navnet i farten).

Egentlig er det mange flotte stemmer jeg kunne tenkt meg.

Gammel 09-01-09, 07:18   #57
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Som i Stop! ?

Jepp!

Gammel 09-01-09, 07:31   #58
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Skulle jeg valgt meg en herrestemme, så måtte det blitt Darren Hayes.
Av kvinnestemmene er det så skrekkelig mange å velge mellom, at jeg får problemer, men Sarah Brightman kanskje?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 08:16   #59
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... og når du sa Pink Floyd, kom jeg på Sam Brown. Hun vil jeg også være.

Mannlig tror jeg må bli Nick Cave.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 08:23   #60
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Av en eller annen grunn liker jeg stemmen til Nelly Furtado, så kan godt få den! Ellers skulle jeg nok ha vært en mann med Nick Cave's stemme.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.