Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kaia Huuse

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Kaia Huuse - løp og kjøp, eller la det være
Kaia Huuse har bra musikk - løp og kjøp. 2 1,98%
Kaia Huuse er ikke verdt pengene, så la det være. 55 54,46%
Jeg har ikke hørt noe av henne. 35 34,65%
Dustepoll. 9 8,91%
Deltakere: 101. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-09, 11:08   #21
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaia Huuse

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Herborg Kråkevik... Den dama gir meg frysninger, og ikke av det gode slaget.

Godt det ikkje berre er meg.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 11:09   #22
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Jeg har ikke falt helt for henne. Liker musikk i samme sjanger, men foretrekker Halvdan Sivertsen og Lillebjørn Nilsen.

Jeg liker også Halvdan Sivertsen, og Lillebjørn Nilsen, men føler ikke helt at fru Huuse er i samme kategori. Nå har jeg hørt veldig lite av henne, men i mine ører hørtes det ut som hun var litt påvirket av sin kjære ektemann. Vanskelig å forklare, men litt sånn deppa, trist, og dyster, om du skjønner.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 11:16   #23
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker også Halvdan Sivertsen, og Lillebjørn Nilsen, men føler ikke helt at fru Huuse er i samme kategori. Nå har jeg hørt veldig lite av henne, men i mine ører hørtes det ut som hun var litt påvirket av sin kjære ektemann. Vanskelig å forklare, men litt sånn deppa, trist, og dyster, om du skjønner.

Deppa, dyster, men i motsetning til endel andre visesangere, fullstendig blottet for sjarm.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 11:21   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg er ingen fan. Og jeg liker ikke uttalelsen hun kom med i fjor om at barn ikke bør være i barnehage, men hjemme med en av sine foreldre til de er tre år. Som om det er et valg alle har.

...eller et ønske alle har.

Jeg har knapt hørt noe av musikken hennes.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 11:22   #25
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er litt forelsket i henne. Når hun synger riktig nok. Når hun snakker vil jeg bare slå av lyden.

He-he, det samme slo meg da jeg så en intervjusnutt her om dagen. (Marit Larsen, altså.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 11:36   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fjern de plagsomme skarringene, gjør sangstemmen litt dårligere og du har Kaia Huuse. Hun er ikke noe for deg, Marit. *fastslår*

Gammel 09-01-09, 11:43   #27
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Fjern de plagsomme skarringene, gjør sangstemmen litt dårligere og du har Kaia Huuse. Hun er ikke noe for deg, Marit. *fastslår*

Takk, jeg begynner å innse det.

06, 07, og 12.
Gammel 09-01-09, 11:45   #28
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ikke sansen for Huuse. (Melder meg imidlertid hos dem som er litt imponert over Marit Larsen (i syngende versjon, vel og merke)).

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 12:02   #29
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er litt forelsket i henne. Når hun synger riktig nok. Når hun snakker vil jeg bare slå av lyden.

Jupp. Første gang jeg hørte henne i intervju trodde jeg det var en sketsj, at noen hadde lagt på effekter på stemmen....

Gammel 09-01-09, 12:20   #30
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke Kaja Huuse eller Marit Larsen, men jeg skal være så snill at jeg ikke setter dem i dislike-boksen under samme kategori.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 12:32   #31
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Dama er fæl, sangene uten mening og sangstemmen enda værre. Hun er en av de få jeg virkelig ikke tåler trynet på og dessverre ikke ønsker å gi noen sjanse heller. :skikkelig dømmende i dag:

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 13:30   #32
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Som i jeg er helt enig)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 14:28   #33
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fortsatt så forbanna over Kaia Huuses idiotiske uttalelser om fødsler en gang som kom fryktelig dårlig timet for min del, og gidder ikke høre på henne.

Marit Larsen er herlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 14:32   #34
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huuse klarer ikke å synge seg forbi fordommene mine, etter de sløkke uttalelelsene sine. Kråkevik liker jeg i grunnen.

Gammel 09-01-09, 14:56   #35
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er fortsatt så forbanna over Kaia Huuses idiotiske uttalelser om fødsler en gang som kom fryktelig dårlig timet for min del, og gidder ikke høre på henne.

Jeg har hørt barnehageuttalelsene henne, men hva er det hun har sagt om fødsler? :stålsetter seg:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 14:58   #36
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg skjønner hva du mener. Hun legges jo likevel i båsen for visesang, og i den kategorien liker jeg bedre Halvdan og Lillebjørn.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 15:10   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har hørt barnehageuttalelsene henne, men hva er det hun har sagt om fødsler? :stålsetter seg:

Det var noe svada om hvor slitsomt keisersnitt var, men så fikk hun jo ha enkeltrom med mannen sin der hele tiden (på Ullevål), og med det flotte helseapparatet gikk jo alt supert!

Litt dårlig timet å lese når jeg nettopp hadde ligget på gangen en natt og dag rett etter et i overkant dramatisk snitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 15:22   #38
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Hehe, aC, skjønner at den sitter i ja. Jeg kjenner at Kaja Huuse generelt kunne holdt mer kjeft egentlig. :trøtt og lei på en fredag:

Gammel 09-01-09, 15:26   #39
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Liker ikke Huuse eller Kråkevik, men talentet til Marit Larsen. :bidrar:

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 15:34   #40
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det var noe svada om hvor slitsomt keisersnitt var, men så fikk hun jo ha enkeltrom med mannen sin der hele tiden (på Ullevål), og med det flotte helseapparatet gikk jo alt supert!

Litt dårlig timet å lese når jeg nettopp hadde ligget på gangen en natt og dag rett etter et i overkant dramatisk snitt.

Jeg skjønner godt at du ble litt over middels missfornøyd med den uttallelsen.

:liker Kaia Huuse mindre og mindre:

Jeg skjønner jo at Kaia Huuse ikke helt har sin målgruppe her på FP.

06, 07, og 12.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.