|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Det er faktisk ikke så mye jeg ikke unner meg, men jeg spiser ikke brie og fete oster til hverdags. Heller ikke kaker og desserter. Det smaker jo ikke så godt om jeg spiser det hver dag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Pepsi Max og andre aspartamholdige giftdrikker. 5. dagen i dag, og både suget og hodepinen er borte. |
|
|
|
#7 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Nå kan jeg ikke si at jeg har droppet det, for jeg har aldri gjort det, men jeg spiser ikke kaker til frokost, godteri og chips hver kveld og jeg drikker ikke rødvin eller øl til lunsj. Alle ting er noe jeg gjerne kunne gjort dersom det var sunt og lurt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bare sær
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Jeg prøver å unngå chips, det går som regel greit.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Jeg har ikke direkte kuttet det, men loff og veldig fin brødmat spiser jeg omtrent aldri. Det samme med brus. Jeg snes det er godt, men drikker det omtrent aldri.
|
|
|
#10 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Litt som malena.. Har i løpet av 2008 kuttet så kraftig ned på fint mel, i form av brød, pasta og sånt, at nå går det bare i fullkorns "ting" , musli og knekkebrød.
|
|
|
#11 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Jeg spiser uhyre sjeldent hvitt brød og drikker nesten aldri brus.
|
|
|
#12 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Jeg glemte hvitt brød. Det blir som med brus, magevondt, men ikke store forsakelsen fordi både vann og grovbrød smaker bedre. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Av ting jeg har lyst på, men ikke spiser fordi jeg ikke bør (
|
|
|
#14 |
|
Helt konge
|
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Det jeg ikke unner meg er kaloririke ikke alkoholholdige drikker. Brus, juice og saft. Jeg skal spise mine kalorier ikke drikke de! Øl og vin derimot det er lov. Ellers er det meste greit når det er fest og helg. Noe er også greit i hverdagen, men absolutt alt med måte. Det er for min del først og fremst snakk om å begrense mengden av det jeg putter i meg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
I mål
|
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Jeg unner meg heller ikke brus og saft, og kun en sjelden gang juice. Jeg vil også heller bruke kaloriene på mat og godis, og det er absolutt ikke noe offer for meg å kutte brus. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Ikke brus, godter eller ting med mye sukker. |
|
|
|
#18 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Jeg er veldig glad i feite oster, men det kjøper jeg likevel ikke så ofte. Det er vel kanskje noe jeg ikke unner meg annet enn en gang i blant. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Jeg unner meg sjelden brus. Sist redigert av Nelly Nickers : 09-01-09 kl 21:55. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Spinoff: Hva unner du deg ikke?Melk, loff og fine brødtyper, sjokolade (tåler ikke), potetgull, appelsinjuice og sitrusfrukter.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 09-01-09 kl 22:10. |
|
|
|
![]() |
|
|