Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er skoskap praktisk?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-09, 17:19   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Spørsmål

Er skoskap praktisk?

Det lurer jeg på.
Familien har visst store mengder sko, de er overalt, hulter til bulter.

Er det praktisk? Tar det ikke opp mye unødig plass? Og hvilket har du evt?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:21   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Er skoskap praktisk?

Her vi bor nå har vi skoskap av den enkle grunn at det er den løsningen som tar minst plass, siden det kan henges opp på veggen.
Vi har noen kjipe, billige fra IKEA, men det funker.
Dessuten slipper jeg sko på gulvet, og det er rådeilig. Litt enklere å vaske etc.

Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:23   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Hos oss fungerte det ikke. Vi trives best med åpne hyller.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:24   #4
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har et. Det virket svært så praktisk, men egentlig er det bare noldus. Jeg blir like overrasket hver gang jeg finner et par sko oppi der etter å ha savnet dem en stund.
Skohyller, det duger.

Gammel 09-01-09, 17:38   #5
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er kjempepraktisk til sko som ikke brukes så ofte. De blir lette å finne, holder seg pene (i forhold til når de ligger i en haug neders i skapet mitt) og det ser veldig ryddig ut. Lite plass tar det og.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:39   #6
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Vi har et. Det virket svært så praktisk, men egentlig er det bare noldus. Jeg blir like overrasket hver gang jeg finner et par sko oppi der etter å ha savnet dem en stund.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 18:03   #7
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg trodde det stod; "Er troskap praktisk?"

Sånn ellers har vi ikke skoskap.

Gammel 09-01-09, 18:04   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

mens jeg leste er utroskap praktsik? jeg er litt sliten, går og legger meg .... :trøtt:

Gammel 09-01-09, 18:08   #9
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har skoskap, og det de er mest praktiske til er å oppbevare ungenes sko i (går mange par i én hylle) og luer/votter/skjerf. I tillegg har vi sko der som ikke brukes så ofte pluss mine pensko. Jeg bruker også en hylle til diverse magasiner og papirer.
Det beste etter min mening er å kombinere skoskap med en skohylle til uteskoene som brukes daglig.

Vi har dette, to ved siden av hverandre.

Gammel 09-01-09, 19:50   #10
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Vi har skoskap, og det de er mest praktiske til er å oppbevare ungenes sko i (går mange par i én hylle) og luer/votter/skjerf. I tillegg har vi sko der som ikke brukes så ofte pluss mine pensko. Jeg bruker også en hylle til diverse magasiner og papirer.
Det beste etter min mening er å kombinere skoskap med en skohylle til uteskoene som brukes daglig.

Vi har dette, to ved siden av hverandre.

Vi har også dette. Jeg synes det er deilig å ha et sted å legge vekk skoene som ike brukes daglig. Støvler og støvletter ligger i en haug i bunnen av skapet - der hadde skoene også havnet, hadde vi ikke hatt dette

Gammel 09-01-09, 19:52   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Ikke vi heller. Jeg leste utroskap ...

Gammel 09-01-09, 19:53   #12
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg leste "Er utroskap praktisk?"

Tenkte for meg selv at det tviler jeg på.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 19:55   #13
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har skoskap og er veldig begeistret. Plutselig kan vi ha veldig mange flere par med sko i gangen uten at de synes.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 19:56   #14
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig greit til barnesko. Det er plass til mange små sko i et slikt, og det tar betraktelig mindre plass enn når alt ligger utover gulvet.

Gammel 09-01-09, 20:59   #15
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg leste "Er utroskap praktisk?"

Tenkte for meg selv at det tviler jeg på.

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Ikke vi heller. Jeg leste utroskap ...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

mens jeg leste er utroskap praktsik? jeg er litt sliten, går og legger meg .... :trøtt:

Jeg er sikker på at troskap er praktisk, og veldig sikker på at utroskap ikke er praktisk altså. Men altså, det var SKOSKAP som var greia her da.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 21:14   #16
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg har tre slike i gangen, og fire av skuffene brukes til mine sko/støvletter, én skuff er full av Pip sine sko og sandaler. Resten av skuffene brukes til votter/skjerf/luer/ullgensre o.l. Og så har jeg stukket rødvinflaskene mine nedi hist og her

Én skuff inneholder forresten trusene mine, og merkelig nok er det alltid denne skuffen besøkende åpner hvis de finner ut at de skal se hvordan et skoskap funker

Med andre ord - skoskap er genialt, ikke bare til sko.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 21:21   #17
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

For oss som har så liten gang at vi må gå ut for å snu oss, er skoskap en velsignelse!
Og jeg kan ikke fordra ting på gulv; når jeg skal støvsuge så skal det ta 5 min., og ikke 7 min. fordi jeg må bøye meg ned et par ganger og flytte på ting!

Gammel 10-01-09, 17:09   #18
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ea: Vi mangler vin oppbevaring, men jeg har aldri vurdert skoskap til det formålet.

Gammel 10-01-09, 17:34   #19
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg anbefale sånne hengehyller frå Ikea til sko. Dei kan henge inne i eit skap, og ein får plass til mange! Eg klare til og med får lagt dei på plass.

Gammel 10-01-09, 18:10   #20
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøpte skoskap i fjor sommer tror jeg det var, og for en velsignelse det er.

Jeg HATER ørten par sko i gangen selv om de står i skohylle. Det ser så rotete ut. Å ha de andre steder funker ikke, de havner alltid i gangen uansett.

Har nå tre sånne skap fra Ikea på rekke og rad under vinduet i gangen, de er doble sånn at de rommer dobbelt så mange sko som vanlig (og dermed litt dypere, noe som bare er en fordel for meg).

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.