|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Er skoskap praktisk?Her vi bor nå har vi skoskap av den enkle grunn at det er den løsningen som tar minst plass, siden det kan henges opp på veggen. |
![]() |
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er skoskap praktisk?Hos oss fungerte det ikke. Vi trives best med åpne hyller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er skoskap praktisk?Vi har et. Det virket svært så praktisk, men egentlig er det bare noldus. Jeg blir like overrasket hver gang jeg finner et par sko oppi der etter å ha savnet dem en stund.
![]() |
#5 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Er skoskap praktisk?Jeg synes det er kjempepraktisk til sko som ikke brukes så ofte. De blir lette å finne, holder seg pene (i forhold til når de ligger i en haug neders i skapet mitt) og det ser veldig ryddig ut. Lite plass tar det og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er skoskap praktisk?Jeg trodde det stod; "Er troskap praktisk?"
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er skoskap praktisk?Vi har skoskap, og det de er mest praktiske til er å oppbevare ungenes sko i (går mange par i én hylle) og luer/votter/skjerf. I tillegg har vi sko der som ikke brukes så ofte pluss mine pensko. Jeg bruker også en hylle til diverse magasiner og papirer.
![]() |
#10 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er skoskap praktisk?
Vi har også dette. Jeg synes det er deilig å ha et sted å legge vekk skoene som ike brukes daglig. Støvler og støvletter ligger i en haug i bunnen av skapet - der hadde skoene også havnet, hadde vi ikke hatt dette
![]() |
#12 |
Prematurmamma
|
Jeg leste "Er utroskap praktisk?"
![]() |
![]() |
#14 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Er skoskap praktisk?Veldig greit til barnesko. Det er plass til mange små sko i et slikt, og det tar betraktelig mindre plass enn når alt ligger utover gulvet.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er sikker på at troskap er praktisk, og veldig sikker på at utroskap ikke er praktisk altså. Men altså, det var SKOSKAP som var greia her da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
heimføing
|
Jeg har tre slike i gangen, og fire av skuffene brukes til mine sko/støvletter, én skuff er full av Pip sine sko og sandaler. Resten av skuffene brukes til votter/skjerf/luer/ullgensre o.l. Og så har jeg stukket rødvinflaskene mine nedi hist og her |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Er skoskap praktisk?For oss som har så liten gang at vi må gå ut for å snu oss, er skoskap en velsignelse!
![]() |
#19 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er skoskap praktisk?Eg anbefale sånne hengehyller frå Ikea til sko. Dei kan henge inne i eit skap, og ein får plass til mange! Eg klare til og med får lagt dei på plass.
![]() |
![]() |
#20 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Er skoskap praktisk?Vi kjøpte skoskap i fjor sommer tror jeg det var, og for en velsignelse det er.
![]() |
|
|