Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Omgangssyken smittet visst (men den pleier ikke gjøre det, Elinblu)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-09, 22:38   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Omgangssyken smitter

God bedring!

Liv har nettopp spydd to ganger. Jeg liker ikke overskriften på denne tråden.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 22:39   #22
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde sjauen i går kveld og natt, og nå føler jeg meg fin. This too shall pass.

Gammel 09-01-09, 22:40   #23
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Huff da, det hørtes ikke noe greit ut.
Riktig god bedring.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 22:40   #24
Albertine
Passiv

Standard

Lille venn...

Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 22:40   #25
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

God bedring!

Liv har nettopp spydd to ganger. Jeg liker ikke overskriften på denne tråden.

Oi, oi, får håpe ikke dere blir smittet nå da! Hva med minstemann, er babyer egentlig immune mot omgangssyken, eller kan de også bli smittet?
God bedring til Liv og alle andre som spyr.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 22:41   #26
Left
Passiv

Standard

Jeg tror jeg hadde tatt det litt rolig med den maten noen timer enda. Drikk om du klarer.
Og god bedring, søte du - du har all min sympati!

Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 22:42   #27
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Bør jeg spise omeletten HP har laget til meg nå? Eller risikerer jeg at den bare kommer opp igjen?

Du burde nok ikke det hvis du vil at dette skal vare så kort som mulig. :erfart:

Gammel 09-01-09, 22:42   #28
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Bør jeg spise omeletten HP har laget til meg nå?

Jeg ville holdt meg unna fast føde i dag. Har du lyst på omelett, da?

Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 22:46   #29
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for råd.

Emma: Nei, egentlig ikke. Jeg pleier å bli kvalm når jeg er sulten, så jeg bestilte omelett, og så ble det tiltagende verre mens omeletten lå på pannen.

Gammel 09-01-09, 22:47   #30
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, ikke spis den.

(jeg spiste ingenting den dagen jeg fikk omgangssyke før jul, og det tror jeg faktisk lettet oppkastfasen betraktelig. noe som kom godt med siden jeg måtte ta meg av to spyende barn den natten mens mannen spydde også. jippi.)

Gammel 09-01-09, 22:48   #31
Kneazle
Passiv

Standard

Du får la HP kose seg med den deilige omeletten han har disket opp med.

Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 22:49   #32
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkars!
Det er værre å ha omgangssyke enn å føde, så du har min fulle medlidenhet. Jeg hadde en raptus for to uker siden og må si at jeg syntes fryktelig synd på meg selv.

Gammel 09-01-09, 22:54   #33
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Omgangssyken smittet visst (men den pleier ikke gjøre det Elinblu)

Latterkick av overskriftsendringen

Gammel 09-01-09, 22:54   #34
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine overskriften!

Gammel 09-01-09, 22:58   #35
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Huff - stakkars deg. God bedring!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 23:01   #36
Skvetten
Passiv

Standard

God bedring, DM.

Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 23:05   #37
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måtte også inn i tråden for å sjekke overskriftsendringen .
God bedring til DM!
Og Elin, det var vel bare på høy tid at dere også fikk omgangssyken inn i huset, synes å huske at dere ikke har hatt det før med barn? God bedring til Liv og håper dere andre ikke får det.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 23:09   #38
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

ååh stakkars
god bedring

Gammel 09-01-09, 23:10   #39
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Og Elin, det var vel bare på høy tid at dere også fikk omgangssyken inn i huset, synes å huske at dere ikke har hatt det før med barn?

Verken med barn eller voksne. Det måtte jo komme.

Gammel 09-01-09, 23:11   #40
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stakkars!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.