|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: FRP-trådDårlig menneskesyn, dårlig politikk og generelt usmakelige mennesker involvert som absolutt ikke oppfører seg slik de preker. Kan jo nevne fyllekjøring, småjentetafsing m.m. Dessuten snur de kappen etter hvordan vinden blåser og er ikke stort mer verdt enn VG. De selger seg billig for å få oppmerksomhet. Ei heller har de en gjennomtenkt økonomisk politikk, bruke, bruke, bruke. Måten de overser miljøet på er foraktelig.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: FRP-trådTrenger ikke å si noe mer enn det der Sitron. Jeg bare signerer. |
![]() |
![]() |
#3 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: FRP-trådMiljøet og bruke-politikken er konkret og greie argumenter, samt at de er populistiske. Men "dårlig menneskesyn" og "dårlig politikk" blir for vagt at til at jeg tar det som annet enn påstander. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: FRP-trådFordi jeg er i mot privatisering av velferdsgoder. Og fordi jeg er i mot at kulturlivet skal styres utelukkende av salgstall. Og fordi jeg er for miljøet og en human behandling av asylsøkere og innvandrere. Noe mer saklig enn dette kan man vel ikke forvente..?
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: FRP-trådJeg liker ikke FRP fordi de har ingen konsekvent politikk, de skifter stadig vekk etter hva folkemeningen er.
![]() |
#6 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: FRP-tråd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: FRP-trådOgså kan jeg legge til at jeg liker FrP mindre enn de andre borgerlige parrtiene, fordi de ofte skjuler meningene sine bak populistiske argumenter, og ikke viser sin ideologi tydelig (i den grad de har noen ideologi).
![]() |
#8 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: FRP-tråd
Kanina sa det, enkelt og greit.
![]() |
#9 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FRP-trådSom Sitron reagerer jeg på at de snur kappen etter vinden. Det som gagner meg og mitt her og nå, ser ut til å være motto for de fleste. Noen helhetlig ideologi ser jeg ikke.
![]() |
|
|