Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Lavkarbojomfru

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-09, 21:05   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lavkarbojomfru

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hun mente kanskje bakemix (ketolyse eller Atkins) eller soyaprotein/myseprotein? Soyamel er ganske rikt på karber så jeg ville heller brukt soyaprotein. Dessuten smaker soyamel hoppetau, mens soyaprotein er tilnærmet smakløst. Selges i alle helsekostforretninger.
Du kan sikkert bruke yoghurt, men det er rikere på karbo enn rømme. Alt avhenger av hvilken filosofi du skal følge, eller om det bare er å kutte ned på karbene uten å telle noe særlig.
Til frokost og lunsj kan du ha middagsrester, kylling, rent pålegg på en tallerken, lavkarbo-brød, lavkarbo-tortillas (wraps, feks) osv.

Takk så jeg bør prøve med soya protein til brød?
Er din oppskrift spisende? hehe
Jeg vil prøve å kutte ut det meste. Har gjort det før men da var jeg hjemme når turbo var liten.
4 skjeer rømme går sikkert egentlig kanskje greit vist jeg husker på at det er rømme i det så jeg ikke pakker i meg noe annet i løpe av dagen med melk i.
Tåler visse mengder men det er ikke svære mengder .urk

Middags rester har vi aldri
Om det er noe igjen er det eks 1\2 potet

Nei skal se om jeg husker hva hun ramset opp
solsikke
linfrø
sesam
kli tror jeg
og noe annet "mel" bygg eller noe kanskje
og4 egg

Sist redigert av Honda : 10-01-09 kl 22:13.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.