|
|
#1 |
|
Pauset
|
Trådløst tastaturEr det noen her som har det? Virker det like bra som vanlig tastatur? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Trådløst tastaturJeg ble så frustrert over mitt trådløse tastatur, at jeg bytta det ut med et med ledning. |
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trådløst tastaturJeg har et trådløst Logitech-tastatur og har aldri hatt problemer med det. Det var dyrt da, om det kan ha noe å si.
|
|
|
#11 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Trådløst tastaturVi har Apple Wireless Keyboard og det har fungert utmerket hele tiden. Jeg synes det er mye bedre å skrive på enn det andre vi hadde med tråd.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
|
Sv: Trådløst tastatur
Antagelig. Dette er også Logitech. Men jeg leverer heller det jeg har tilbake da, så tar jeg med et dyrere et. Det må jo virke. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Klart det skal virke.
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Trådløst tastaturJeg skal aldri mer ha trådløst. Pokker til batterisug. Takke meg til ledning.
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Trådløst tastaturVI har også et logitech - funker kjempegodt. Før hadde vi noe billig crap - det var batterisug uten like. Skikkelig drit, rett og slett.
|
|
|
#16 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trådløst tastaturJeg hadde ett, men fungerte såpass dårlig at jeg bytte det ut.
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trådløst tastaturHvis det blir en del meter blir det større forskjeller mellom tastaturene. Er det RF eller IR-basert sending av signal? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Trådløst tastaturVi har 3 trådløse tastatur i huset, alle fungerer utmerket (to til stasjonære maskiner, en til mediasenter). De andre maskinene har med ledning, og de er verken bedre eller dårligere. Gubbers sverger til trådløst, og han jobber med datautstyr, så da går jeg ut i fra at det skal være minste like bra. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pauset
|
Det er dette. http://www.logitech.com/index.cfm/ke...s/154&cl=no,no |
|