|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Gaza | |||
| Ja, jeg holder meg oppdatert og har sterke meninger om situasjonen |
|
50 | 39,37% |
| Nja, jeg får med meg litt her og litt der, men synes det er vanskelig å ta stilling |
|
60 | 47,24% |
| Jeg har egentlig ikke fått med meg noe særlig om det som skjer |
|
12 | 9,45% |
| Jeg er informert, men bryr meg lite |
|
1 | 0,79% |
Jeg blir av hele greia - og mener de kan bombe hele området
|
|
7 | 5,51% |
| Hæ? Idiotisk poll |
|
4 | 3,15% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
saftig
|
Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i - situasjonen i Gaza?
Du har rett. Jeg ble forstyrret her, og skrev tiltale to ganger, og fjernet halvparten av det ene.
|
|
|
#62 |
|
Deltidsmamma
|
Hva vil du diskutere? Det var du som skulle komme med mot-tskjeene hvis du har noen. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
saftig
|
Jeg er ikke videre oppsatt på å diskutere med deg, men jeg har svart på innlegg fra deg som du ignorerer. Du hiver deg i stedet på uttalelser om noe annet, noe som jeg tolker i retning av at du ikke lenger ønsker å diskutere sak. Hvilket er helt i orden for meg, jeg tror ikke jeg gidder hente mokkaskjeene. Oppfordrer heller til å lese innleggene en gang til og tenke litt mer, om du føler du svever i løse luften.
|
|
|
#64 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Jeg er 100% enig med Sitron.
|
|
|
#65 |
|
Deltidsmamma
|
Jeg svever ikke luften. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
saftig
|
Hvorfor ber du om mokkaskjeer om du ikke svever i luften? Jeg serverer ikke noe annet enn bokstaver og ord. Det er ubesvarte innlegg fra meg (#58), og da tolker jeg deg rett. Greit å vite.
|
|
|
#67 |
|
Deltidsmamma
|
Strengt tatt er det ikke et spørsmål det heller, hvis du nå først skal kverulere så mye. Du er en bemerkning/observasjon/mening om saken, akkurat som Sitronen sitt innlegg. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
saftig
|
Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i - situasjonen i Gaza?Jeg er interessert i å få frem nyansene og koblingene, bønna. Ting kan ses i sammenheng, og det er som regel det beste.
|
|
|
#69 |
|
Deltidsmamma
|
Sist redigert av bønna : 11-01-09 kl 16:31. Årsak: tillegg |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Spesielt fra Israel". Ja, i disse dager, men å si slikt uten å se bakgrunnen for det hele blir feil. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Krig er som alltid forkastelig. Problemet er imidlertid mer komplekst enn at Israel har gått inn i Gaza nå. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i - situasjonen i Gaza?Hvorfor er det en selvmotsigelse? Hamas gjør en god del godt blant befolkningen. Det går vel an å si man er enig i en side av en sak, uten at man er enig i alt de gjør?
|
|
|
#75 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i - situasjonen i Gaza?Holder meg oppdatert. Viktig å engasjere seg når mennesker utsettes for slik urett
|
|
|
#76 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i - situasjonen i Gaza?Ja, jeg engasjerer meg - klarer ikke noe annet. Det som skjer på Gaza er grusomt. Ser på nyhetene og leser meg opp på situasjonen daglig. Har også deltatt på markeringer, selv om jeg ikke står øverst på barrikadene.
|
|
|
#77 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i - situasjonen i Gaza?Gilbert og Fosse er tilbake fra Gaza, og har en pressekonferanse på Gardermoen akkurat nå.
|
|
|
|
#78 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i - situasjonen i Gaza?Ja det er så man kan lure. I beste fall opptrer Israel utrolig klønete, amerikanerne klarte seg bedre i Irak så vidt jeg vet. I verste fall vet de utmerket hva de driver med, da er dette ikke annet enn organisert massemord.
|
|
|
|
#79 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat. Hamas bruker jævlige og skitne triks. Men det gjør det jo ikke noe bedre for unger og andre som ikke har bedt om å vokse opp innesperret i en krigssone omgitt av fanatikere på alle kanter.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Sist redigert av Ulvefar : 12-01-09 kl 17:02. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Gjendekjeksfantast
|
Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i - situasjonen i Gaza?Her er en artikkel i Aftenposten hvor forsvarssjef Sverre Diesen vurderer fremgangsmåten til Israel fra et militært ståsted.
|
|
![]() |
|
|