Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kjapp kaffe på Oslo S i morgen ettermiddag, anyone?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-09, 18:48   #1
Left
Passiv

Standard

Sv: Kjapp kaffe på Oslo S i morgenettermiddag, anyone?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Litt sent, siden jeg ikke har kommet meg på nett før nå...

Nei, fillern altså. Synd det der.

Jeg har møtt aC og amylin. Drukket kaffe, tatt et par røyk, og forundret meg over at Fiasko har god kaffe. De ser ikke ut som om de skal ha det.

Smurfine79, jeg er litt lei meg for at jeg ikke fikk truffet deg. :snufs:

Og Mauser: Jeg er selvsagt lei meg for at jeg røyker og at det derfor er umulig å ta en kopp kaffe sammen.

Fiasko
Der har jeg vært dritings et par ganger gitt. Sikkert fordi det ser ut som om de ikke har kaffe.

Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 18:56   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Fiasko
Der har jeg vært dritings et par ganger gitt. Sikkert fordi det ser ut som om de ikke har kaffe.

Ja, sant? Jeg skal drikke masse øl der neste gang jeg er i Oslo. Jeg tror jeg kan like meg der. Litt slitent og ølglade mennesker.

Gammel 11-01-09, 19:10   #3
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fia er/var min stampub før jeg fikk barn, liker meg der. Er med på en kaffe eller øl der neste gang du kommer jeg

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 20:10   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Fia er/var min stampub før jeg fikk barn, liker meg der. Er med på en kaffe eller øl der neste gang du kommer jeg

Så bra Nå vet jeg ikke helt når jeg skal til Oslo neste gang, men neste gang jeg skal dit er det for å være der en helg eller noe, så da må vi da vel få til å treffes.

Øl på Fia høres ut som en genial plan.

Gammel 12-01-09, 00:55   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjapp kaffe på Oslo S i morgen ettermiddag, anyone?

Eksisterer Fiasko ennå?

Har vært på fylla der noen ganger i min ungdom. Trengte ikke vise leg og ølen var billigst i byen.

:avsporing:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 08:19   #6
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Så bra Nå vet jeg ikke helt når jeg skal til Oslo neste gang, men neste gang jeg skal dit er det for å være der en helg eller noe, så da må vi da vel få til å treffes.

Øl på Fia høres ut som en genial plan.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.