Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotify – gratis musikk streamet til PC/Mac

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-09, 18:55   #1
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spotify – gratis musikk streamet til PC/Mac

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Har du fått noen invites, da?

Sjekk lenken til diskusjon.no i innlegget mitt over her. Jeg fant der etter å ha prøvd noen forskjellige koder.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 19:00   #2
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Sjekk lenken til diskusjon.no i innlegget mitt over her. Jeg fant der etter å ha prøvd noen forskjellige koder.

Prøvde 10-12 stk før jeg ga opp.
Men last.fm er ikke så verst, kan lage egne radiostasjoner etc. Det er sikkert forskjell på de to, da. Om noen som har prøvd begge kan gi meg en grunn så skal jeg betale for spotify.

Gammel 11-01-09, 19:12   #3
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Prøvde 10-12 stk før jeg ga opp.
Men last.fm er ikke så verst, kan lage egne radiostasjoner etc. Det er sikkert forskjell på de to, da. Om noen som har prøvd begge kan gi meg en grunn så skal jeg betale for spotify.

Jeg fikk vel treff på kode nr. 11. Last.fm har jeg ikke prøvd, men spotify kan integreres med last.fm, har jeg sett i innstillingene.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.