|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Kule liftgardiner til kjøkkenEr på utkikk etter noen kule, spreke liftgardiner til å ha på kjøkkenet. Er dårlig til å lete andre steder enn Kid og Princess, men der har de ofte ikke noe som faller helt i smak, og dessuten vil jeg ha noe som ikke "alle andre" har! Noen tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kule liftgardiner til kjøkkenI et interiørblad for litt siden, så jeg noen som hadde sydd fast et Marimekko stoff på en helt enkel hvit liftgardin fra Ikea. Kjempe stilig og enkelt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Retromum
|
![]() Sv: Kule liftgardiner til kjøkken
Genialt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kule liftgardiner til kjøkkenPrincess har systue som syr liftgardiner av ditt stoff
![]() |
#5 |
Retromum
|
Du vet ikke om jeg trenger å kjøpe et stoff som princess forhandler eller om jeg kan bruke stoff som er kjøpt andre steder? Jeg skulle gjerne hatt liftgardin i Marimekko stoff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Kule liftgardiner til kjøkkenDet er jeg ikke sikker på, men ring og hør med de.
![]() |
#7 |
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
Ja, dette har jeg også tenkt på å gjøre. Kan da ikke være så vanskelig....!
![]() |
#8 |
...
![]() Sv: Kule liftgardiner til kjøkkenDet finnes jo flere typer liftgardinsett man kan kjøpe og så sy gardiner selv. Det er velidg enkelt. Jeg har sydd Marimekkoliftgardiner til kjøkkenet mitt selv. Enkle rette sømmer, ikke noe dill.
![]() |
#9 |
Retromum
|
![]() Sv: Kule liftgardiner til kjøkkenDa har jeg fått svar av Princess, de syr kun liftgardiner av stoffer som de forhandler selv. Da får jeg finne på noe annet når det gjelder min drøm om marimekko liftgardiner. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|