|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Lille Vinkel SkoJa, det er jo en feil, men en feil man ikke unngår å legge merke til ved å se på produktet man sender fra seg. Jeg har hvert fall en toleransegrense når det gjelder nettbutikker, og hadde til og med sluttet å bruke en nettbutikk som bruker over én uke på leveringstid. Hvorfor? Ikke fordi det ikke er menneskelig å feile, for det er det jo, men fordi jeg trenger det ikke, jeg har flere å ta av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Lille Vinkel SkoSå dumt, MinaX. Jeg har bestilt derfra to ganger, og vært kjempefornøyd hver gang. Men jeg ser for meg at jeg hadde reagert på samme måte som deg; Kjøpt andre steder fra heretter.
![]() |
![]() |
#23 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Lille Vinkel SkoTipper de har hatt litt mye å gjøre, siden de har salg. Men utrolig kjipt, ja.
![]() |
#24 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lille Vinkel SkoKjipe greier.
![]() |
#26 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Lille Vinkel SkoDet var virkelig utrolig dårlig. De kan overhodet ikke ha kikket på hva de pakket ned, det er egentlig ganske godt gjort. Jeg hadde heller ikke gitt dem en ny sjanse, hvis ikke de kompenserte for det på en overordentlig bra måte.
![]() |
#27 |
En som trener
|
![]() Sv: Lille Vinkel SkoDisse skoene kommer i to farger; brun og lilla. Så dette var ikke en tabbe på den måte at de har tatt to liknende farger og mikset et par. Den ene skoen jeg fikk var helt ny og fin, den andre var blass, slitt og med flekker. Når de selger en utstillingsmodell kan de godt ta en ekstra kikk, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
fri
|
![]() Sv: Lille Vinkel SkoVeldig dårlig service, håper de legger flate og ordner opp. Jeg bestilte akkurat også derfra, men de er for trange over vristen. Lurer nå på å bytte i en annen modell, evt høre med dem om det er lurt å prøve å blokke dem ut, men vi høre med dem først. Håper jeg får god service når jeg skal spørre om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lille Vinkel SkoKjipt og jeg skjønner du er irritert. Dette er et hakk verre enn 1-brun-og-1-lilla: det er å sende ut mangelfull vare.
![]() |
#30 |
Den som gir seg...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lille Vinkel SkoJeg har handlet derfra flere ganger og alltid vært fornøyd. Jeg er sikker på at de legger seg flate.
![]() |
|
|