Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Leveringstid Hermeline

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-09, 14:40   #21
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leveringstid Hermeline

Fortsatt ikke fått svar fra de, pengene ble trukket for 2 dager siden men fortsatt står det at jeg ikke har handlet noe. Jeg bestilte også 27.12

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 16:12   #22
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke noen hentelapp i dag heller

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 16:16   #23
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk epost fra dem pga noen støvler jeg bestilte i tillegg, som det viste seg at de ikke hadde (feil på siden det også). Jeg prøvde å maile tilbake flere ganger, men fikk beskjed om at eposten ikke kom frem. Jeg ringte og la igjen beskjed på svareren nå på mandag, men jeg har ikke hørt et pip... og har ikke fått dressen.

Gammel 09-01-09, 16:16   #24
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Fortsatt ikke fått svar fra de, pengene ble trukket for 2 dager siden men fortsatt står det at jeg ikke har handlet noe. Jeg bestilte også 27.12

Skummelt! De har tydeligvis hatt feil på sidene sine, så jeg ville fulgt opp det tett.

Gammel 09-01-09, 18:04   #25
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg bestilte den 28.12. og fikk da en ordrebekreftelse. Siden har jeg ikke hørt et pip.....

Gammel 09-01-09, 22:21   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venter fortsatt på hentelapp, men er optimistisk.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 22:22   #27
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 08:41   #28
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 21:59   #29
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke noe i dag heller

Gammel 12-01-09, 09:12   #30
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk mail i dag om at de siste varene var sendt på fredag (de var forsinket pga sykdom), så nå gleder jeg meg!!

Har jo allerede glemt hva jeg bestilte, så dette blir spennende.

minibolle mai 2012
Gammel 12-01-09, 15:21   #31
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk mail om at lua blir sendt i dag. Hadde helt glemt den: de var jo utsolgt for dressen, så hva skal jeg med den matchende lua da? Får kjøpe etter vinterdress som matcher lua da...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 16:02   #32
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg fikk mail om at lua blir sendt i dag. Hadde helt glemt den: de var jo utsolgt for dressen, så hva skal jeg med den matchende lua da? Får kjøpe etter vinterdress som matcher lua da...

Kva for lue då? Eg får tilsendt dress, men ikkje den stripete Trollua som eg hadde bestilt i tillegg....

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 17:03   #33
Kneazle
Passiv

Standard

Dressen lå i postkassa i dag. Fin!

Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 17:51   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk den i dag. Pakken, med to fine dresser, dog små i str, så de går i retur. Bestilte 28.des.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 17:57   #35
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Fikk første halvdel av bestillingen i dag! Fine ting, men jeg skulle gjerne fått andre halvdel som jeg ble lovet sammen med første halvdel for å kunne sammenligne to dressstr.

minibolle mai 2012
Gammel 12-01-09, 18:04   #36
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fekk dress i dag

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 23:29   #37
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Hm....og jeg venter og venter......bestilte rød Mikkline str 116 for å bruke neste høst/vinter.....nå er jeg veldig spent på størrelsen, og om den blir i minste laget til neste år .

Gammel 12-01-09, 23:30   #38
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hm....og jeg venter og venter......bestilte rød Mikkline str 116 for å bruke neste høst/vinter.....nå er jeg veldig spent på størrelsen, og om den blir i minste laget til neste år .

Jeg venter som sagt fremdeles på andre halvdel av bestillingen, som skulle sendes samtidig. Begynner snart å miste tålmodighetene.

minibolle mai 2012
Gammel 12-01-09, 23:32   #39
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg kjøper den om den er for liten!!

Gammel 13-01-09, 00:52   #40
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Jeg kjøper den om den er for liten!!

Det er i orden (bestilte matchende votter også )

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.