Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

T2H-dresser på nett?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-09, 11:46   #21
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: T2H-dresser på nett?

Ja, de er dyre. Men jeg har vært så fornøyd med de dressene nå i to sesonger, så vi kommer nok til å ha den neste vinter også.

Gammel 13-01-09, 11:52   #22
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Ja, de er dyre. Men jeg har vært så fornøyd med de dressene nå i to sesonger, så vi kommer nok til å ha den neste vinter også.

Ja, de hadde en. Jeg skal ikke ha den, fordi jeg kjøpte en brun forrige uke på samme sted, på samme salg, i samme størrelse . Jeg er helt enig med Guniss i at det ikke er noe "billig salg", men jeg tror ikke jeg finner den billigere så jeg kjøpte likevel. 1040,- tror jeg det var, det er 20% iallfall.
De holder av for deg hvis du ringer og er klar for å hente innen rimelig tid, Cielo. Jeg har ringt og "lagt ut igjen" den jeg hadde holdt av til Guniss.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 11:55   #23
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ja, de hadde en. Jeg skal ikke ha den, fordi jeg kjøpte en brun forrige uke på samme sted, på samme salg, i samme størrelse . Jeg er helt enig med Guniss i at det ikke er noe "billig salg", men jeg tror ikke jeg finner den billigere så jeg kjøpte likevel. 1040,- tror jeg det var, det er 20% iallfall.
De holder av for deg hvis du ringer og er klar for å hente innen rimelig tid, Cielo. Jeg har ringt og "lagt ut igjen" den jeg hadde holdt av til Guniss.

Flott, da gjør jeg det! Bare synd at jeg har flyttet helt til andre enden av byen, da...

Gammel 13-01-09, 11:56   #24
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Flott, da gjør jeg det! Bare synd at jeg har flyttet helt til andre enden av byen, da...

Du kan jo prøve Storo først?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 12:01   #25
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Standard

Det skal jeg gjøre. Takk for tipset!

Gammel 13-01-09, 14:39   #26
Jaria
Aktiv

Jaria sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Jaria er litt kul
Standard

http://www.smartkids.dk/minipige/Vis...eID=65&mid=382

Jaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 14:54   #27
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

G: de er stooore i størrelsen altså! Min H brukte 86 i fjor og 92 hadde sikkert vært passe i år. Han er ikke kort han heller (selv om han er smal). Han bruker 98 i vanlige bukser og 104 i gensere nå.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 17:39   #28
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Style-deluxe.dk har salg på ticket dresser, men jeg tror de er utplukket i str nå...

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 18:34   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

G: de er stooore i størrelsen altså! Min H brukte 86 i fjor og 92 hadde sikkert vært passe i år. Han er ikke kort han heller (selv om han er smal). Han bruker 98 i vanlige bukser og 104 i gensere nå.

Jeg hører folk si det, men som sagt prøve hun en rååsa 104 - som er passe NÅ. Og da må jeg ha 110 til høsten tror jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 18:34   #30
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ringte Bebito - de hadde kun små str.

Gammel 13-01-09, 18:38   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

De har en gul i str 110..
600 danske kr.

Gammel 13-01-09, 19:18   #32
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Tror du hun må ha så stor, altså? Vi har en TTH-dress i str 98, og den er akkurat 98cm fra toppen av ryggen til enden av foten. Måler jeg med hodet/hetta og ned til fotstrikken, som jo er barnets lengde, er dressen nesten 120 cm lang i str 98. Jeg synes de er fryktelig store, egentlig. (Og jenta mi er jo ikke lita hun heller). Kanskje de er ulike i størrelse.

Jeg følger forøvrig med, siden jeg godt kunne tenke meg å prøve en vinter-TTH neste år. (Den vi har en en tynn høst/vår-dress, som så langt har vært alt for stor.)

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 19:20   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Tror du hun må ha så stor, altså? Vi har en TTH-dress i str 98, og den er akkurat 98cm fra toppen av ryggen til enden av foten. Måler jeg med hodet/hetta og ned til fotstrikken, som jo er barnets lengde, er dressen nesten 120 cm lang i str 98. Jeg synes de er fryktelig store, egentlig. (Og jenta mi er jo ikke lita hun heller).

Jeg følger forøvrig med, siden jeg godt kunne tenke meg å prøve en vinter TTH. (Den vi har en en tynn en, høst/vår, som så langt har vært alt for stor.)

Vanskelig å si da, men som sagt så var den i 104 - som hun prøvde - ganske akkurat nå.
Jeg fikk den av ei venninne, og tenkte H kunne ha den neste høst, i og med at jeg har hørt at de er store. Men når jeg prøvde den på henne så var den ganske akkurat i føttene.

Gammel 13-01-09, 19:20   #34
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg mener der er svære. Prøvde dere TTH i 104 altså?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 19:21   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja, jeg mener der er svære. Prøvde dere TTH i 104 altså?

En rosa vinter TTH.

Gammel 13-01-09, 19:23   #36
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Uansett, skulle man kjøpe en som er for stor, kommer det alltid en ny sesong, tenker jeg.

Gammel 13-01-09, 19:31   #37
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Uansett, skulle man kjøpe en som er for stor, kommer det alltid en ny sesong, tenker jeg.

Joda, en gang blir den passe..

Ingen som har en 110 de kan måle da? Så kan jeg sammenligne.

Gammel 13-01-09, 19:52   #38
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Nei. jeg synes rundt 1000 kr, på tilbud, er litt mye.

Så du at de hadde vinterdresser fra Minimy fra den danske butikken lenger opp her, til 300 danske? Det var riktignok bare opp til str 92, men til Peder?

Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 20:12   #39
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi arvet en eldre TTH dress til minstesnuppen. Den er str. 3 år (det står 3 inni, ikke 98). Denne dressen er passe til henne nå og hun er 3,5 år og 95 cm høy.
Dog er dressen er 8 år gammel. Mulig de hadde mindre størrelser tidligere?

Jeg er veldig usikker på størrelsen vi skal kjøpe til neste vinter. Årets dresser skal være litt mindre enn de har vært de siste årene. Jeg hadde egentlig tenkt 98, men siden den i 3 år passer nå vet jeg ikke.

Men hvis den i str. 98 er årets og 120 cm lang, må det da holde neste år?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 20:30   #40
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Men hvis den i str. 98 er årets og 120 cm lang, må det da holde neste år?

Bare for å presisere, dressen er akkurat 98 cm lang, men med hette og strikk under beina er den 120. (Og barn har tross alt hode og føtter. )

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.