Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-06, 09:58   #941
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Den Noas arken var jo kjempefin. Funker den som båt i badekaret også mon tro? Den kommerse Noas arken som de reklamerer så for på barne-tv-kanalene er jo betydelig dyrere, men den går faktisk med motor i vannet, og det er noe mine gutter synes er veldig morsomt da. Motoren er jo ikke viktig, men de er skikkelig sure fordi de ikke kan ha FicherPrice sjørøverskuta i badekaret (de har gjort det da, og fy og fy for noen ville lyder som kom ut av den etter det).

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 08-12-06, 10:14   #942
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøpte en Noas Ark i plast hos Ekstra Leker med mange plastdyr og figurer
Den kan han ha i vann og den flyter
Leker alltid med den når han bader, kjempestas

Gammel 08-12-06, 12:16   #943
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Da skal lillebror fått verdens fineste putteboks:

Og hvor får man kjøpt denne fine putteboksen? Den er jo bare sååå fin!

Gammel 08-12-06, 12:29   #944
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Og hvor får man kjøpt denne fine putteboksen? Den er jo bare sååå fin!

Dersom du sjekker egenskapene til bildet, ser du hvor jeg har hentet det fra. Kjøper fra en dansk nettbutikk, Troldehøjen. Veldig god service .

Gammel 08-12-06, 20:51   #945
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg har forøvrig kjøpt pippi-kjolen til mellomsøster til jul, hun har faktisk personligheten til Pippi og!

Vurderer om lillebror bør ha den putteboksen og forøvrig...

Sist redigert av Krem : 08-12-06 kl 21:04.
Krem er ikke aktiv  
Gammel 08-12-06, 21:02   #946
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hmmmm... De er fem og sju. Du tror det vil fenge dem nå, altså? :håper:

Nja, da begynner de kanskje å bli litt store. Jeg lekte vel med min fra jeg var 3 til 6-7, sånn ca. Samme interesse som et dukkehus vil jeg tro.

Gammel 08-12-06, 21:08   #947
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Siste uken har jeg kjøpt meg:

en levis
en sort penbukse
to hjemmejoggebukser
en lue
et belte
to enkle topper til å ha under noen tynne jakker
to kortermede topper
tre bukser til eldstemann
jakke, genser og pysj til minstemann..

Har jeg bilde av dette? nei...

Garbella er ikke aktiv  
Gammel 08-12-06, 21:14   #948
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg venter på disse fra Ellos.
Julegave til Liven fra Liven.

007 er ikke aktiv  
Gammel 08-12-06, 21:30   #949
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Tipper Liven blir glad på julaften!

Gammel 08-12-06, 21:31   #950
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Tipper Liven blir glad på julaften!

Oh yeah!

007 er ikke aktiv  
Gammel 08-12-06, 21:34   #951
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

I dag "fikk" jeg:

Nå skulle jeg være godt skodd for julen!

Gammel 08-12-06, 22:00   #952
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer Canisa. Nå er du godt skodd ja Knalltøffe støvletter

morgana er ikke aktiv  
Gammel 08-12-06, 22:05   #953
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Gratulerer Canisa. Nå er du godt skodd ja Knalltøffe støvletter

Takk!
Støvlettene var så billige (og matchet skjerf og votter perfekt) så jeg bare måtte ha dem også!

Gammel 08-12-06, 22:07   #954
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Ingen her inne som vil hjelpe meg å korte ned ønskelisten min vel?

Ønsker meg dette i str 2

I beige.... ikke almost black

evt noen basic tops i OM ...

morgana er ikke aktiv  
Gammel 08-12-06, 22:08   #955
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Knis!
Ønsker meg kjolen i Almost black jeg! Mye fint på ønskelisten din morgana!

Gammel 08-12-06, 23:17   #956
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Dødslekre sko og støvletter, Canisa!

Morgana, den ønskelisten kunne jeg godt bare kopiert. Du får sørge for å publisere den godt.

Gammel 08-12-06, 23:34   #957
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Morgana, den ønskelisten kunne jeg godt bare kopiert. Du får sørge for å publisere den godt.

Kjempefine mammaklær også

morgana er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 00:11   #958
tutta
Passiv

Standard

Noen som kan korte ned min liste også med denne i str 1??

Gammel 09-12-06, 01:01   #959
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Dersom du sjekker egenskapene til bildet, ser du hvor jeg har hentet det fra. Kjøper fra en dansk nettbutikk, Troldehøjen. Veldig god service .

Blir det flere her, skal jeg ha sånn putteboks

morgana er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 01:07   #960
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Dette kjøpte jeg til vesla mi på Sprell(bare at det er i lysegult da)

morgana er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.