|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?
|
|
#44 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Vi åpner ikke før rett før barnetv, men i dag får de hver sin bamsemums.
|
|
#45 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dga var det min tur å åpne og eg fikk meg Vichy Thermal fix auekrem
|
|
|
#46 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Vi åpner om ettermiddagen, for å slippe ha-med-i-barnehagen-problematikken. I går var det en sjiraff. Han har skjønt nå at han får en bit av duplo-dyrehagen hver dag, han har nemlig begynt å spørre etter apekatten.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
#47 |
|
Står på egne ben
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag fikk ungene hver sin fingerdukke. Den ene frosk og den andre mus. De hadde akkurat sittet og sett på Baby Einsteins, så musa ble iflg. mellomste tulla en oter. |
|
|
|
|
#48 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det en liten blikkeske med Diddel på til hver. Til å ha små hemligheter i |
|
|
|
|
#49 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det en lapp med "Biff og rødvin" på.
|
|
#50 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag er det eldstemann sin tur, og han får penn med navnet sitt på.
|
|
|
#51 |
|
kan tilsettes alkohol
|
For en deilig kalender du har, Skilpadda!
|
|
#53 |
|
Fortynnet
|
Ja, den virker absolutt misunnelsesverdig. Men vi har hatt biff og rødvin uten kalender idag, så det så! |
|
|
|
|
#54 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag fikk Eivind billett til Fridtjof Fomlesen. Det blir spennende å se om det faller i smak.
|
|
#55 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det smurfedrops i kalenderen. I morgen får ungene en julefilm, jeg skal nemlig på julebord i kveld og håper på en veldig rolig morgenstund.
|
|
#56 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag lærte lille B at store pakker ikke nødvendigvis er de morsomste. Dagens pakke var egentlig en liten bok, siden han og sambo skulle kjøre til svigers i dag. Lille B ville heller ha pakken over, den var jo mye større. Jeg prøvde å forklare, men ikke snakk om. Så han fikk åpne den store pakken. Den inneholdt et rød ullbody som han skulle få når det er nissefest i barnehagen til uka. Da ville han veldig gjerne ha den opprinnelige pakka også.
|
|
#57 |
|
godt brukt
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Ozzy skulle egentlig fått en sjokoladenisse i dag, som forrige lørdag. Men sist ble det bare gråt og tenners gnidsel over at det ikke var sjokolade hver dag.
|
|
#59 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?En kjærlighet, som supplement til lørdagsgodiset |
|
|
|
|
#60 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det tur i skog med fruktsuppe på termos og pepperkakebaking i kalenderen. Trollet sovnet i bæremeisen på vei hjem, så baking blir det ikke før sener ei dag.
![]() |
|
|