Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Halv pris på bokklubbdresser - vind og vanntette

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-09, 21:04   #1
Left
Passiv

Standard

Halv pris på bokklubbdresser - vind og vanntette

Denne har vi hatt til lillebror, og den holder helt klart hva den lover. I tillegg er den lett og fin. Nå koster de bare 375,-
En annen ting, er at ulla de har er kjempegod, og holdbar. Storebror har brukt flere sett i hele fjor vinter, og de er like fine i år. Lillebror kan fint arve.

Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 21:09   #2
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Halv pris på bokklubbdresser - vind og vanntette.

Takk for tipset - det skal sjekkes ut.

Gammel 13-01-09, 21:25   #3
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk for tipset, vi har også et ulltøysett fra bokklubben, og er kjempefornøyd med det.

Gammel 13-01-09, 21:27   #4
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tipset. Hvordan er størrelsene?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 21:32   #5
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Takk for tipset. Hvordan er størrelsene?

Ganske normale vil jeg si.

Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 21:35   #6
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, hvis jeg tenker neste år og jeg i år har en som nå er 105 høy, ville du kjøpt 110 eller 120 da?

Gammel 13-01-09, 21:35   #7
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Bestilite en dress til storebror i str 110. Er regntøyet også bra? Bestilte nemlig det og. Og ulltøy til meg selv... Vips, så ble det litt mer enn 375 kr.

Gammel 13-01-09, 21:36   #8
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan hvemsomhelst bestille disse dressene? Eller må man være medlem?

Gammel 13-01-09, 21:41   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vurderer en i 110 til Hannah. Sikkert en grei dress det der da? Skal uansett ha to til høsten tipper jeg..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 21:42   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Vurderer en i 110 til Hannah. Sikkert en grei dress det der da? Skal uansett ha to til høsten tipper jeg..

Ja, det er sånn jeg tenker også... 110 må da holde til høsten for disse 2005-barna? Jeg målte S idag, han er 105 nå.

Gammel 13-01-09, 21:43   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror det altså. Jeg orker ikke at hun skal vasse i dressen heller.

Gammel 13-01-09, 21:44   #12
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Kan hvemsomhelst bestille disse dressene? Eller må man være medlem?

Noen som vil svare på dette?

Gammel 13-01-09, 21:44   #13
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Tror det altså. Jeg orker ikke at hun skal vasse i dressen heller.

Nei, og disse her er sikkert ikke av de som er lettest å snøre inn, er jo ikke Troll liksom. Jeg har 100 bonuskroner tilgode så jeg får den for 275,-. Hm, jeg hopper i det.

Gammel 13-01-09, 21:45   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Jeg vet ikke!

Gammel 13-01-09, 21:47   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Aner ikke, men jeg tror det? Man kommer seg vel ikke inn på sidene deres uten å kunne logge seg på?
Jeg kan jo verve deg.

Gammel 13-01-09, 22:09   #16
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: Halv pris på bokklubbdresser - vind og vanntette

hvilken bokklubb er det? hmm

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 22:19   #17
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Vi har også denne dressen som ekstradress, super

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 22:53   #18
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
*TB* er populær*TB* er populær*TB* er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Nei, og disse her er sikkert ikke av de som er lettest å snøre inn, er jo ikke Troll liksom. Jeg har 100 bonuskroner tilgode så jeg får den for 275,-. Hm, jeg hopper i det.

Jeg har bonuskroner for tilsammen 350 kr, men når jeg forsøker å bestille denne dressen så får jeg brukt bare 1 gavekort (det største er på 100 kr). Kan man bruke bare 1 gavekort pr. bestilling?

Sorry for avsporing...

*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 22:54   #19
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av *TB*, her.

Jeg har bonuskroner for tilsammen 350 kr, men når jeg forsøker å bestille denne dressen så får jeg brukt bare 1 gavekort (det største er på 100 kr). Kan man bruke bare 1 gavekort pr. bestilling?

Sorry for avsporing...

Ja, man får det. Det er superergerlig, og av den grunn "mistet" jeg nettopp ett gavekort, jeg gidder ikke finne på noe å kjøpe bare på grunn av den regelen (det er jo klart det de vil, at man da skal kjøpe oftere...)

Hvilken størrelse tar du forresten, det holder vel med 110 til våre? Jeg tenker til neste år.

Gammel 13-01-09, 23:03   #20
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har også sett på denne dressen, men må nok ha 128 til lillesnupp til høsten

Når det gjelder gavekort så er det vel "bare" å bestille en pocketbok til 99,- så vips koster den bare 49,- Flotte gaver.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.