|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Hvilke farger foretrekker du på vinterdress? | |||
| Lys rosa |
|
0 | 0% |
| Mørk rosa |
|
1 | 1,20% |
| Lilla |
|
5 | 6,02% |
| Lys blå |
|
0 | 0% |
| Marine |
|
22 | 26,51% |
| Turkis |
|
1 | 1,20% |
| Lys grønn / lime |
|
1 | 1,20% |
| Mørk grønn |
|
4 | 4,82% |
| Oliven |
|
8 | 9,64% |
| Svart |
|
3 | 3,61% |
| Rød |
|
21 | 25,30% |
| Orange |
|
1 | 1,20% |
| Grå |
|
3 | 3,61% |
| Annet; du har glemt.. |
|
13 | 15,66% |
| Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Rød eller annen sterk farge. :gutte- og jentemor: Jeg har bare dølle, anonyme farger hvis det er et tilbuds- eller bruktkjøp for reservedress. Jeg vil enkelt kunne plukke ut barnet mitt fra mengden.
|
|
|
#23 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Har ikke så mye å si, men den bør være ganske mørk.
|
|
|
#24 |
|
maler
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Skulle fått velge flere farger. Jeg liker å variere fra år til år, jeg blir litt lei av å se ungene i samme farge år etter år. Lyseblå og hvit utgår pga upraktisk, rosafarger utgår pga gutter. Marineblått er jeg lei av. Jeg tar gjerne grå eller sort med kontrastfarger, grønt, turkis... så lenge de ser bra ut. I den grad utedresser ser bra ut. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Tidligere har vi kjøpt "jentedresser"; brune med rosa detaljer/blå med lilla detaljer osv.
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Jeg har brent meg et par ganger. Det er jo utrolig lekkert, og både den lysblå Trolldressen, og ReimaTecen var jo kjempefine. |
|
|
|
#27 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Lillesøster har en brun og rosa Reimadress og en brun TTH dress. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Det er akkurat det samme bare den ikke er råsa, selvom minsten ikke kvier seg for litt godt med lipgloss, så setter han streken ved rosa klær!
|
|
|
#30 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Vi har hatt to brune og nå har vi en grønn. Jeg foretrekker brun, men 3-åringer elsker grønt (i følge seg selv)
|
|
|
#31 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Brun rutete har de to siste dressene vært, brun og orange og beige, fra PoP i fjor, og brun og turkis fra TTH i år, kjønnsnøytralt nå når vi har en lillebror som skal arve storesøster.
|
|
|
#32 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Om jeg skal se bort fra prisfaktoren, så foretrekker jeg dresser i friske farger. Lilla, turkis, rød osv.
|
|
|
#33 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Jeg er ikke så opptatt av at skitten ikke skal vises :sjuske:, så jeg vil gjerne ha fine, klare farger på Snuppa sin vinterdress. Rødt er flott! En glad farge som vises godt i terrenget. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Jeg har selv 2 vinterdresser og foretrekker min sorte. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Hvis marine tilsvarer mørk blå, var dette rett alternativ til meg. Kunne også svart mørk grønn/oliven.
|
|
|
#38 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?
Jeg er ikke heller så opptatt av at skitten ikke skal vises (selv om jeg ikke hadde valgt hvit dress til barnehagebruk), jeg vasker dressene når det trengs. Men gutten min hadde en lyseblå Trolldress som rett og slett ikke ble flekkfri i vask, og det er kjedelig at klærne skal se skitne og flekkete ut når de er vasket. Så etter det har jeg gått for mørkere farger. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Mørke farger, gjerne med litt farger oppe på dressen. Men liker brun, grå og marine godt. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Lilla eller brun.
|
|
![]() |
|
|