|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tøff
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Hmh, tja. Jeg hadde ingen egne planer for hva jeg skulle gjøre med livet mitt. Andre hadde masse planer og drømmer for meg, men ingen som passet meg.
|
|
|
#22 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 utdannet jeg meg til førskolelærer og har siden jobbet som det. Det var egentlig ikke helt det jeg hadde sett for meg, men jeg har trivdes i barnehage selv om jeg innimellom er lei.
|
|
|
|
#24 |
|
intro
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?
Da jeg var 20, gikk jeg på nordisk på NTNU.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 14-01-09 kl 09:46. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 var jeg slapp student uten den fjerneste idé om hva jeg ville. Jeg så vel for meg et vanlig liv med mann og barn. Yrke og karriere hadde jeg ikke noen formening om tror jeg, annet enn at jeg nok hadde ambisjoner, og gikk og ventet på en åpenbaring. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 hadde jeg nesten akkurat flyttet tilbake til Norge etter 8 år i Spania. Trodde jeg skulle jobbe innen reiseliv. Det ble det altså ikke noe av. Det ble innenfor administrasjon istedet. Trodde ihvertfall aldri jeg skulle oppleve det å miste et barn. Det er godt en ikke vet hva som skjer.
|
|
|
#27 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 tok jeg mellomfag i psykologi og søkte meg inn på lærerhøyskolen for å på sikt bli logoped. Jeg hadde samboer og så for meg at vi skulle få vårt 1. barn når jeg var ferdig med studiene.
|
|
|
#28 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 begynte jeg på universitetet og visste virkelig ikke hva jeg ville her i livet. Jeg hadde da vanket 2 år i en heftig trosmenighet og begynte å tvile på det jeg hadde levd for - og hva jeg trodde på til en viss grad.
|
|
|
#29 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg fyllte 20 satt jeg høygravid og fikk det jeg ønsket meg i bursdagsgave av mannen, nemlig strykhjern :snusfornuftig:
|
|
|
#30 |
|
Originala
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg hadde, tatt ex.phil, hadde et tenkesemester i forhold til videre utdanning og bestemte meg for videre studier. Jeg hadde nettopp flyttet hjem til pappa etter å ha festet bort alle pengene mine og var nettopp blitt kjæreste med han jeg nå er gift med. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Øyboer
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?var |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Barn falt meg ikke inn. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Våren da jeg ble 20 så fikk jeg beslkjed om at jeg ikke kunne jobbe lengre som barne og ungdomsarnbeider pga ryggen.
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Når jeg fylte 20 hadde jeg nettopp truffet sambo. Levde livets glade dager uten særlig bekymringer, annet en hvor det skulle festes til helgen.
|
|
|
|
#35 |
|
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Øhm. Da jeg var 20 hadde jeg vært gift i nesten to år og ble mor til Storebror. Full forvirring rådet, og jeg ante ikke hva fremtiden kom til å bringe. Heldigvis. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg var nettopp ferdig med historie grunnfag, og var sugen på å studere mer historie. Det ble også mellomfag året jeg var 20. Flyttet til Oslo etter mellomfaget. Det var en morsom tid i et jentekollektiv. Studerte ved UiO og jobbet litt ved siden. Noen få dager før jeg rundet 21 fikk jeg jobben jeg fremdeles har.
|
|
|
#37 |
|
Like blid!
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 19 skulle jeg bli statsviter. Da jeg var 20 hadde jeg (tilfeldigvis) begynt på sykepleien og møtt mannen min. Hadde iallefall ingen planer om fem barn, det er iallefall sikkert!
|
|
|
|
#38 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?
Ojoj, ble DU, aC, gift som attenåring? :sjokkert:
|
|
|
#39 |
|
ctrl+z
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Som 20-åring var jeg samboer, gravid og med ferdig utdannelse. Jeg regnet med at livet skulle bli omtrent som det er nå, minus noen traumer og slikt.
|
|
|
#40 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 år skulle jeg bli lærer. Vikarjobb på barneskole samtidig med studier på UIO fikk meg på andre tanker. Så kom internett og tok meg, og det har jeg jobbet med siden. |
|
|
|
![]() |
|
|