|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Permanent og glitter og parasoller og paljetter og hull i ørene?
Hun har ikke hår.
Til og med Ru.
Jeg antok det var derfor tråden hadde svært mange besøkende uten tilsvarende mange svar i går kveld. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Jeg har ikke vært imponert over hjelpen jeg har gått på Grændsen skotøimagasin. Et par av gangene jeg har vært der har det utelukkende vært unge jenter der med uttalelser som "men de skoene var da riktig så søte" når jeg har lurt på om de passer.
|
|
|
|
#84 |
|
Bedreviter
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?
Er det lov til å spørre om hvorfor hun trenger sko? :kanskje upassende nysgjerring: |
|
|
|
|
|
#85 |
|
villende
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Har bakt søte kaker
|
Er det ikke fordi hun er hypermobil? :trekker slutninger:
|
|
|
#87 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De aller beste skoene for en baby?Nå har jeg lest tråden en gang til og finner fremdeles ingen forklaring på hvorfor hun skal ha på seg sko hele dagen innendørs og jeg har heller ikke sett noe om hun går eller ikke.
|
|
|
#88 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Lillesøster har fått sine første sko i dag. La meg si det sånn. Utvalget var e-l-e-n-d-i-g når det kom til riktig tilpassede sko i størrelse knøtt (les: 19). Mannen fikk valget mellom to par fra Aster, og kom hjem med de mest intense rosa skoene jeg noen gang har sett. Ikke nok med at både såler, skinn og lisser er knæsj-rosa. Skoene er også dekorert med hjerter, falske diamanter og strass. Jeg kan likegodt ta hull i ørene hennes og kjøpe ballkjole med det samme. Herligheten kostet i tillegg 700 kroner. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Lillesøster er forøvrig hypermobil og reiser seg opp og står selv om hun ikke i utgangspunktet er sterk nok/klar for det. Skoene ble, som nevnt, kjøpt på instruks fra fysioterapeut. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Vi må få se bilde av herlighetene ja!
|
|
|
#92 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Bilder
|
|
|
#95 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?De var da ikke så glorete som du indikerte da. Synes mannen har vært flink jeg!
|
|
|
#96 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?De var da kjempesøte,jeg så for meg noe langt verre.
|
|
|
#97 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Jeg synes det er de grelleste babyskoene jeg har sett. Godt at alt kler den smukke. Alternativet var like kjedelig som disse var grelle; i blast beige/orange/grønt. |
|
|
|
![]() |
|
|