|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Opptøyene i OsloDe som bedrev opptøyer burde heller gjort det på egen tid og ikke under midtøsten demoen. På den måten hadde de fått fokus på hva problemet deres var. Frustrerte unge menn med minoritetsbakgrunn er også noe som fortjener å settes på agendaen, se bare hvordan dette problemet har vokst seg over hodet i Paris. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Opptøyene i OsloDet viktigste er å stoppe dette. Noen har blitt intervjuet i etterkant som var med - De syntes det var kult og var gjerne med igjen - det var jo ikke deres butikker som ble ødelagt. Sakser inn fra et intervju med en av de som deltok: "- Jeg gjorde ikke så mye, rev ned noen søppelkasser og sånn. Jeg var med for å skape kaos egentlig, sier Tony Andrè Thorstensen. - Fordi vi plutselig fikk mulighet til å gjøre det vi ville, selvølgelig møter jeg opp da. Og litt for å støtte Palestina. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Opptøyene i Oslo
Og fordommene mine blir bekreftet på nytt. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
|
|
|
#26 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Opptøyene i OsloUtrolig, for noen uttalelser! Og endog under fullt navn, tydelig at han ikke har vett til å skamme seg en gang.
|
|
|
#29 |
|
Tøff
|
Sv: Opptøyene i OsloJeg tror nok at hadde jeg, som denne typens mor, lest dette intervjuet, så hadde hans rom og ting vært rimelig ramponert når han kom hjem gitt. Det er jo ikke mitt rom som blir ødelagt.
|
|
|
#33 |
|
Tøff
|
Dét er et veldig godt spørsmål, men det forutsetter at "avisa" har en viss integritet kanskje?
|
|
|
#34 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Opptøyene i OsloHar ikke hørt så mange latterlige uttalelser i en artikkel på lenge. Er det mulig å være så selvsentrert? Håper ikke dette majoriteten av denne generasjonen tenker slik, da er det jo ikke håp for oss.
|
|
![]() |
|
|