Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

50-tallsbryllup

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-09, 13:16   #21
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 50-tallsbryllup

Opprinnelig lagt inn av sannereg, her.

Da er vinyl siglene bestilt, så da skal jeg snart igang med å skrive innbydelser,
jeg driver å lurer på når jeg skal sende dem ut, vi skal jo ha bryllup første helgen i fellesferien og det er tema bryllup, så jeg lurte på når jeg skulle sende ut innbydelsene, det er vel vanlig å sende ut 2,5 mnd før bryllupet men jeg tror vi skal sende ut litt tidligere, hva synes dere?

Det kan nok være lurt, ja. Både med tanke på ferieplanlegging, og eventuelt kostymeplanlegging!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 14:23   #22
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Sv: 50-talls bryllup

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Nydelig kjole!!!

Stilige invitasjoner da om dere får tak i mange nok. Dra på en sånn bruktbutikk så tenker jeg. Eller finn.no. Hvilke konvolutter skal dere bruke?

jeg kjøpte på qxl fikk 67 stk for 320 kr + porto, men det blir jo fort brukt til innbydelser.
konvolutter jeg jeg litt usikker på om jeg vil bruke skal prøve å sende en uten og se hvordan det går i postgangen

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 14:25   #23
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

sannereg er litt kul
Standard

Sv: 50-talls bryllup

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Den var nydelig!! Og 50-talls.

jeg skal reise å prøve den i februar engang, men er litt usikker på om den er pen på meg, jeg er ikke akkurat slank som hun på bilde

Gammel 14-01-09, 22:07   #24
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

sannereg er litt kul
Standard

Jeg skal ut å se på brudekjole på lørdag....... ihhhhhhhhhh

Gammel 14-01-09, 22:25   #25
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: 50-tallsbryllup

Denne var skikkelig fin, og den er 50-talls ikke sant

Åh!
Hvor fra?

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 22:30   #26
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

sannereg er litt kul
Standard

Sv: Re: 50-tallsbryllup

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Åh!
Hvor fra?

den er fra novia d’art , så den på hjemmesiden til brudehuset lillestrøm
men jeg skal ikke titte på den til lørdagen, skal innom en brudesalong som ikke ligger så langt unna

Gammel 14-01-09, 22:39   #27
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Så gøy! Vi skal ha temafest når vi kommer hjem (gifter oss i utlandet), og da skal vi ha 50-tallet som tema.

Jeg skal få sydd kjole. Her kommer noen smakebiter på hva jeg tar utgangspunkt i.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 22:41   #28
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: 50-tallsbryllup

den er fra novia d’art , så den på hjemmesiden til brudehuset lillestrøm (..)

Takk!
Tror det ble bestemt her og nå at hvis jeg noengang skulle finne på å gifte meg så blir det i den kjolen. Mannen var enig.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 22:45   #29
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

sannereg er litt kul
Standard

Sv: Re: Sv: Re: 50-tallsbryllup

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Takk!
Tror det ble bestemt her og nå at hvis jeg noengang skulle finne på å gifte meg så blir det i den kjolen. Mannen var enig.

å koselig,kansje vi skal ha samme brudekjole...
den er kjempe fin, men jeg er redd den ikke blir pen på min altfor store kropp

Gammel 17-01-09, 10:58   #30
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

sannereg er litt kul
Standard

Nå skal jeg snart ut å se på brudekjole, skal ikke kjøpe i dag bare snikk titte litt

Gammel 17-01-09, 11:09   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare et spørsmål utifra nysgjerrighet; dere som har femtitallsbryllup, er dere interessert i æraen, stilen, musikken, moten designet osv. ellers også, eller har dere et slags utkledningsbryllup?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 11:31   #32
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

sannereg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Bare et spørsmål utifra nysgjerrighet; dere som har femtitallsbryllup, er dere interessert i æraen, stilen, musikken, moten designet osv. ellers også, eller har dere et slags utkledningsbryllup?

vi er intreessert i alt rundt 50-tallet, spesielt samboeren, vi har jukebox, cadillac og en del bilder fra 50-tallet så det er stortsett alt ved 50-tallet.
vi kommer til å ønske oss penger til bryllupet, vi har en liten ekstra stue som skal pusses opp i 50-talls stil

Gammel 17-01-09, 11:36   #33
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HVis du søker på jfk wedding på denne siden kommer et opp masse bilder fra deres bryllup.Til inspirasjon kanskje? http://www.life.com/Life/

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.