Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Norwegian vs. SasBraathens

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-06, 18:19   #41
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian vs. SasBraathens

Jeg flyr ikke så ofte, men de gangene jeg har gjort det de siste par årene har det vært med Norwegian (og MyTravel). Har vært fornøyd. Prisforskjellen har vært såpass stor, at SAS Braathens ikke har vært noe alternativ. Da hjelper det ikke at søstra mi jobber som flyvertinne for SAS Braathens.

Gammel 07-12-06, 18:23   #42
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg velger det billigste. Jeg har noen dårlige opplevelser fra SAS på utenlandsreise. De gangene jeg har flydd Norwegian har alt gått på skinner.. jeg har derfor ingen erfaring med hvordan de er på service. Det viser seg jo best når noe uplanlagt dukker opp.

Servicen i flyet er ganske lik.

De gangene jeg reiser utenlands i mai/juni velger jeg konsekvent utenlandske flyselskap. Det har vist seg å være et smart trekk.

De flyselskapene jeg har vært aller best fornøyd med av de jeg har reist med er TAM og Varig. SAS gav elendig service da et fly ble forsinket og vi mistet alle videre fly til et sted i Brasil. Da vi til slutt ankom Brasil var det Varig og Tam som fløy oss videre. Servicen fra dem var helt utrolig.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 07-12-06, 18:55   #43
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Dette nekter jeg nesten å tro.... Mener du at du den dag i dag du ikke vet hvorfor flyet var 5 timer forsinket på hhv utreise og hjemreise? Vel da synes jeg det er rart at du ikke spurte selv etter et par-tre timer....

Skjønner godt at du nesten ikke trodde dette...
Dette ble litt feil skrevet ser jeg nå. Det jeg mente var at vi fikk veldig veldigdårlig informasjon. Vi spurte selvsagt da vi oppdaget at flyet var forsinket. Det var forsinket fra der det kom fra fikk vi beskjed om. Men det ble stadig forsinket. Men grunnen til at flyet var så forsinket fikk vi vite av flykapteinen, at det var tekniske problmer , så de måtte vente på et annet fly.

Gammel 07-12-06, 21:38   #44
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg foretrekker Norwegian av konkuransemessige hensyn, men dessverre flyr de ikke til Bardufoss. Jeg har ved flere anledninger insisistert på å fly om Tromsø, men etter Juniors inntreden har vi valgt den flyplassen med kortest reisetid.

Utenlands så blir det av en eller annen grunn veldig ofte Icelandair, men etter at SAS startet rute dit så har jeg brukt dem ved et par anledninger også.

Gammel 07-12-06, 23:08   #45
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Utenlands så blir det av en eller annen grunn veldig ofte Icelandair, men etter at SAS startet rute dit så har jeg brukt dem ved et par anledninger også.

Hadde ikke SAS rute til "utenlands" før, altså?

Gammel 07-12-06, 23:13   #46
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 08-12-06, 20:15   #47
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hehe, av en eller annen grunn så går mine utenlandsturer i 9 av 10 tilfeller til Island

Gammel 08-12-06, 20:30   #48
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Norwegian vs SasBraathens

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har opplevd forsinkelser og dårlig service fra både SAS og Norwegian. Så jeg tenker egentlig ikke over det.

Jeg tar det selskapet som kan gi meg den billigste billetten, og korteste turen dit jeg skal

Jeg oxo

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.