|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Norwegian vs. SasBraathensJeg flyr ikke så ofte, men de gangene jeg har gjort det de siste par årene har det vært med Norwegian (og MyTravel). Har vært fornøyd. Prisforskjellen har vært såpass stor, at SAS Braathens ikke har vært noe alternativ. Da hjelper det ikke at søstra mi jobber som flyvertinne for SAS Braathens.
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Norwegian vs. SasBraathensJeg velger det billigste. Jeg har noen dårlige opplevelser fra SAS på utenlandsreise. De gangene jeg har flydd Norwegian har alt gått på skinner.. jeg har derfor ingen erfaring med hvordan de er på service. Det viser seg jo best når noe uplanlagt dukker opp. |
![]() |
![]() |
#43 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norwegian vs. SasBraathens
Skjønner godt at du nesten ikke trodde dette...
#44 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Norwegian vs. SasBraathensJeg foretrekker Norwegian av konkuransemessige hensyn, men dessverre flyr de ikke til Bardufoss. Jeg har ved flere anledninger insisistert på å fly om Tromsø, men etter Juniors inntreden har vi valgt den flyplassen med kortest reisetid.
#45 |
Yes, we can!!
|
Hadde ikke SAS rute til "utenlands" før, altså?
#47 |
Ute på tur
|
Hehe, av en eller annen grunn så går mine utenlandsturer i 9 av 10 tilfeller til Island
#48 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norwegian vs SasBraathens
Jeg oxo
|
|