|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Hvilken må ut? | |||
| Babyjogger City Classic |
|
8 | 15,38% |
| Peg Perego Pliko P3 |
|
24 | 46,15% |
| Joggevognen |
|
37 | 71,15% |
| Jeg har en bedre løsning, du bør... |
|
1 | 1,92% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 52. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?Jeg ville beholdt den øverste (stødigste) vogna, og solgt resten!
|
|
|
#22 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?Da ville jeg solgt både BjC og joggevognen jeg, og kjøpt en ny trehjuling med svingbart forhjul til å ha hjemme - om mannen ikke liker BjC mener jeg, for jeg hadde sverget til sving!!!
|
|
|
#23 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?
Foreslå en til meg!
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?Nå får du helt sikkert masse reklame for TFK, men vogna kan jeg ikke noe med. |
|
|
|
#25 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?Har nettopp solgt en GT Safari til fordel for en Phil&Teds. Gt'en var vi kjempefornøyd med ! Stødig vogn med god soveplass og bra trillekomfort. Koster ikke all verden. Valgte P&T fordi vi trengte vogn som tar mindre plass, den kan brukes fra nyfødt og den har søskensete. Fortsatt god soveplass for 2-åringen og veldig god å trille. Koster jo da en god del mer..
|
|
|
|
#26 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?Og Easywalker Sky får jo endel skryt da, den har svingbart forhjul, og er lett. Vet ikke hvordan den er som sovevogn da.
|
|
|
#27 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?Ville beholdt kunn Simovogna, jeg. Trenger ikke så mange vogner! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?Easywalker Sky har vi hatt, men vi synes den er for lite lun, ellers er den topp.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?ccccfffffffffhhhhkkkkmmmmggdddddddddddsssssaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
#30 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?
Høh?
|
![]() |
|