Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke barnevogner beholder vi?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvilken må ut?
Babyjogger City Classic 8 15,38%
Peg Perego Pliko P3 24 46,15%
Joggevognen 37 71,15%
Jeg har en bedre løsning, du bør... 1 1,92%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 52. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-09, 22:23   #21
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?

Jeg ville beholdt den øverste (stødigste) vogna, og solgt resten!
Du trenger vel ikke ha en hjemme og en i bhg??

Gammel 14-01-09, 22:33   #22
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Da ville jeg solgt både BjC og joggevognen jeg, og kjøpt en ny trehjuling med svingbart forhjul til å ha hjemme - om mannen ikke liker BjC mener jeg, for jeg hadde sverget til sving!!!

Gammel 14-01-09, 22:58   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spetakkelet, her.

Da ville jeg solgt både BjC og joggevognen jeg, og kjøpt en ny trehjuling med svingbart forhjul til å ha hjemme - om mannen ikke liker BjC mener jeg, for jeg hadde sverget til sving!!!

Foreslå en til meg!
Ikke OTH, den er for slakk i ryggen for knerten.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 23:23   #24
Left
Passiv

Standard

Nå får du helt sikkert masse reklame for TFK, men vogna kan jeg ikke noe med.
Jeg ville hatt Phil&Teds Sport, BOB eller GT Ssafari TT.

Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 08:59   #25
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Har nettopp solgt en GT Safari til fordel for en Phil&Teds. Gt'en var vi kjempefornøyd med ! Stødig vogn med god soveplass og bra trillekomfort. Koster ikke all verden. Valgte P&T fordi vi trengte vogn som tar mindre plass, den kan brukes fra nyfødt og den har søskensete. Fortsatt god soveplass for 2-åringen og veldig god å trille. Koster jo da en god del mer..
Uansett, begge er kjempegode vogner!

Gammel 15-01-09, 10:45   #26
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?

Og Easywalker Sky får jo endel skryt da, den har svingbart forhjul, og er lett. Vet ikke hvordan den er som sovevogn da.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:32   #27
KlaraKu
Aktiv

Medlem siden: Feb 2007
KlaraKu er litt kulKlaraKu er litt kul
Standard

Ville beholdt kunn Simovogna, jeg. Trenger ikke så mange vogner!

KlaraKu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 18:19   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Easywalker Sky har vi hatt, men vi synes den er for lite lun, ellers er den topp.

Barnas hus har hatt Babyjoggervogna inne til reparasjon (for det viste seg at det var en fabrikkfeil) i en uke nå, og det skjer ikke mye der gitt.

minibolle mai 2012
Gammel 16-01-09, 23:02   #29
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

ccccfffffffffhhhhkkkkmmmmggdddddddddddsssssaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Gammel 16-01-09, 23:06   #30
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

ccccfffffffffhhhhkkkkmmmmggdddddddddddsssssaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Høh?

Er dette noen Callisto-pøbelunger?

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.