Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Doper seg på abortmedisin for sau

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-09, 21:59   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Doper seg på abortmedisin for sau

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=550324

Jeg lar meg stadig overraske over hva folk finner på å dope seg på.
Hvem var den luringen som først sa vi har noe greier nede i fjøset, som vi bruker for å fremkalle aborter hos husdyra. Jeg tipper det er bra som dop - kom igjen a gutta!

Hva er greia her egentlig?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 22:01   #2
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Doper seg på abortmedisin for sau

Tragisk. De er jo bare 14 år!

Gammel 18-01-09, 22:01   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Vet ikke helt hva jeg skal si til sånn jeg, sånn utenom:
Hvor dum går det an å bli??????

Gammel 18-01-09, 22:04   #4
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Noen bare MÅÅÅÅ putte i seg noe, hva nå noe er... Mine jevnaldrende "nøyde" seg med å sniffe bensin, lightergass, og røyke paracet....

Jau..

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 22:08   #5
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Hvem var den luringen som først sa vi har noe greier nede i fjøset, som vi bruker for å fremkalle aborter hos husdyra. Jeg tipper det er bra som dop - kom igjen a gutta!

Hva er greia her egentlig?

Nei, nei. Det skjedde i motsatt rekkefølge: Etter å ha pult sau med stort hell kom plutselig frykten - 'Hva om jeg har blitt gravid?' Da var rådyra gode, men heldigvis sto motmiddelet klart i fjøset. Og ikke bare ble graviditeten forhindret, men jaggu poppet det ikke ut seriøst med muskler også. Vinn-vinn!

Gammel 18-01-09, 22:09   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er imponert jeg.
I alle mine år har jeg liksom tenkt på dønkerne som de nederst på den dopa rangstigen - men nå er de knust sønder og sammen med flere hestehoder av den gjengen her.

Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 22:21   #7
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Nei, nei. Det skjedde i motsatt rekkefølge: Etter å ha pult sau med stort hell kom plutselig frykten - 'Hva om jeg har blitt gravid?' Da var rådyra gode, men heldigvis sto motmiddelet klart i fjøset. Og ikke bare ble graviditeten forhindret, men jaggu poppet det ikke ut seriøst med muskler også. Vinn-vinn!

Men det er ikke overraskende, det er vel det verste av alt.

Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 22:42   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva de finner på.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 22:48   #9
Left
Passiv

Standard

Det er nesten litt kult hvor "smarte" den gjengen der er. Skal vi se - hva kan vi føkke til skallen med i dag tro? Jooo vi tar det saueabortmiddelet som står i fjøset. Det blir sikkert fett.

Det er rett og slett tragisk hvordan de i verste fall ødelegger kroppen sin, midt i verste vokseperioden, og på overgangen til pubertet osv. De vet jo ikke hvilke konsekvenser det kan få for forplantningsevne f.eks? Eller hva resultatet av en evt. forplantning vil bli
Tror vi skal flytte til Jan Mayen når gutta mine blir litt eldre. Nei forresten, jeg kan bare gjøre som i det programmet på NRK idag. Flytte hjem.

Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 22:57   #10
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Synes det er litt skremmende med alt som de "doper" seg med for tiden.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 23:34   #11
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, at det går an å være så oppfinnsom.

Men hvorfor ta abort på sauen når graviditeten er "fikset" av de samme menneskene??

Sist redigert av Hønemor! : 19-01-09 kl 12:10. Årsak: Skrivefeil
Hønemor! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 23:37   #12
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Hvis sauen bærer et dødt lam kanskje?

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 23:41   #13
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette stoffet er et av mange syntetiske steroider, det er vel heller den lave alderen på guttene, at de i så ung alder tar steroider for å bli større, som er litt sjokkerende for meg.

Gammel 18-01-09, 23:45   #14
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Hvis sauen bærer et dødt lam kanskje?

Er jo sjelden man vet at dyra bærer på døde dyr da, men sau er ikke det jeg vet mest om. Får høre med bonden når han er ferdig med brøytinga.

Gammel 18-01-09, 23:50   #15
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Dette stoffet er et av mange syntetiske steroider, det er vel heller den lave alderen på guttene, at de i så ung alder tar steroider for å bli større, som er litt sjokkerende for meg.

Desverre er det nok ikke enestående. Det er mange unge gutter som faller for denne fristelsen og tilgangen på steroider er rimelig god for å si det mildt.

Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 15:56   #16
Millivilli
Aktiv

Millivilli sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Millivilli er litt kul
Standard

Fytti grisen.

Det er skremmende.

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 23:34   #17
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i grunnen mest overrasket over at abortmedisin for sau er et utbredt legemiddel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.