|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En som trener
|
![]() Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?For å ikke ødelegge Mallorca-tråden: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?Vi ble vel i utgangspunktet anbefalt Kypros da vi var dumme nok til å reise til Mallorca i høstferien for noen år siden |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?Det er vel mest solsikkert østover i Middelhavet? Selv har jeg vært på Rhodos i høstferien en gang for lenge siden.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?Et vennepar av oss drar til Rhodos i høstferiene. Da er visst temperaturene veldig behagelige der.
![]() |
![]() |
#6 |
En som trener
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?Så jo lenger inn i Middelhavet, jo mer solsikkert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?Jeg har akkurat mast så lenge om høstferietur så nå er mannen lei og sier han vil være med så da er det bare å bestemme seg.
![]() |
#8 |
Står på egne ben
![]() Sv: Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?Skulle jeg reist i høstferien uten for lang flytur så ville jeg reist til Kypros, Egypt eller Kanariøyene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?Nå vet ikke jeg når det er høstferie, men jeg har vært i Tyrkia så sent som midten av oktober og da var det veldig bra der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Står på egne ben
![]() Sv: Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?Uke 40 er det i alle fall høstferie på det meste av Østlandet. I år blir det månedskiftet september/oktober. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?Vi har hatt høstferier i sør-Frankrike og hatt det veldig fint! Norsk sommertemeratur.
![]() |
#12 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?Bare bra at du lager denne
![]() |
#14 |
Stiv
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?Kypros i starten av oktober er iallefall sol, varme og sydenliv.
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?Jeg har tilbragt mange høstferier på Kreta. Det er veldig fint. Passe varmt om dagen (mer enn varmt nok til å være på stranda), og om kvelden tar man på en tynn langarmet genser når man går ut for å spise.
![]() |
![]() |
#17 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?
Bare meg som lurte på om det var ett alternativ i høstferien...
![]() |
#18 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvor er det fint å reise i høstferien?Tyrkia er helt perfekt i høstferien |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|