|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvordan ville du reagert på en "husvaskgave"? | |||
| Jeg ville blitt dypt fornærmet - huset mitt vasker jeg/partneren sjøl |
|
11 | 4,98% |
| Jeg hadde blitt overlykkelig og elsket vedkommende for resten av livet |
|
184 | 83,26% |
| Samma for meg, jeg vasker gjerne sjøl, men lar glatt andre gjøre det for meg |
|
14 | 6,33% |
| Vaske? |
|
12 | 5,43% |
| Deltakere: 221. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gaveNei, jeg hadde nok blitt fornærmet jeg. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gaveJeg må innrømme at jeg ikke hadde jublet av glede. Det har kanskje noe å gjøre med at huset må vaskes ofte - en gang fra eller til spiller liten rolle for meg igrunn.
|
|
|
#43 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gaveJeg hadde blitt ovelykkelig! :hater husvask: |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gaveJeg hadde blitt overlykkelig. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gaveJeg hadde blitt overlykkelig!
|
|
|
|
#50 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gaveJeg hadde blitt overlykkelig!
|
|
|
#51 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gaveJeg var den som nevnte at jeg hadde blitt fornærmet, men det kommer jo selvsagt an på hvem jeg hadde fått det av.
|
|
|
#53 |
|
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() |
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gaveMidt i blinken for meg!!
|
|
|
#54 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gaveJeg hadde ikke blitt fornærmet, men jeg hadde ikke blitt glad for det heller, mest fordi det hadde vist at den som ga den ikke kjenner meg spesielt godt.
|
|
|
#55 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gaveJeg hadde blitt GLAD!
|
|
|
|
#56 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gaveJeg hadde blitt veldig glad. Spesielt hvis det var nedvask. Det gamle kråkeslottet vårt er ingen drøm å vaske. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gaveI prinsippet hadde jeg blitt glad, i den forstand at jeg hater å vaske. Jeg hadde overhodet ikke følt det som et hint om at jeg hadde det møkkete. Imidlertid hadde jeg antakelig blitt småstressa og følt at jeg måtte rydde en hel del først, i tillegg til at jeg aller helst ikke ville hatt venner gående her med vaskebøtta. Mamma ja, venner nei. Det hadde vært rart. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
saftig
|
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gaveJeg hadde bltt glad.
|
|
|
#59 |
|
maler
|
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gave
Ja, jeg tror heller ikke jeg kunne tenke meg å ha noen jeg kjenner gående her for å vaske. Jeg hadde vært bekymra for hva de ville synes om standarden her. Men byrå - det hadde vært en lykkedag. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gaveJeg hadde blitt overlykkelig og elsket vedkommende for resten av livet
|
|
![]() |
|
|