|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunt sukker, stevia
![]() |
#63 |
Passiv
|
Det var et friskt innlegg til å være ny her.
:signerer: |
![]() |
![]() |
#64 |
Mother of Dragons
|
Pysj, slike pleier å rote seg inn fra et eller annet google-søk, kjefter litt rundt og forsvinner igjen. Og om de prøver seg med debatt så blir de bare sinte og først etterlyser saklige svar, og når de får dem, så blir de sinte fordi de skjønner ikke ordene.
![]() |
#65 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Dere er så håpløst etter at jeg gidder ikke kaste bort tid. Jeg skulle bare ha et utbrudd og meldte meg inn bare på det unnlaget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Passiv
|
Haha - snakk om at det du sier blir bekreftet før jeg rekker å sende nemlig-smileyene engang da. |
![]() |
![]() |
#67 |
<*(((<
|
Eller de prøvde å late som om dere ikke var der. :occam:
Eller vi kan poste utbrudd på internettforum hvor vi går ut fra at alle andre er totalt tette idioter, det virker sikkert finfint det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
By the Sea
|
![]() |
#70 |
Guardian of the galaxy
|
Koskov har virkelig lest mye her på forumet før han poster innlegg.
![]() |
#71 |
Passiv
|
![]() Sv: Sunt sukker, steviaHaha - jeg tror også de på toget ble litt sånn "hvis jeg blir helt stille nå så ser de meg ikke, så kommer jeg av da jeg skal uten at de følger etter meg." |
![]() |
![]() |
#74 |
Passiv
|
![]() Sv: Sunt sukker, steviaJeg er helt enig i at diskusjonen er tåpelig jeg. Jeg hadde feks ikke skjønt at stevia hadde noe med finanskrisen, men så leste jeg at Koskov har snakket om stevia på toget og gitt medpassasjerene der en nærmest reiligiøs åpenbarelse, og nå tror jeg at iløpet av kvelden skal jeg kanskje skjønne hvordan det hele henger sammen med barnehager og tv og 1 åringer og det hele. Og stevia. |
![]() |
![]() |
#75 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#77 |
Glamorøs
|
Næpeglitter!
![]() |
#79 |
Passiv
|
![]() Sv: Sunt sukker, steviaMen jeg vet ikke om jeg ville vært helt anonym og usett i en pingvinflokk da. (180 cm babe skulle vel stå litt ut?). Heldigvis er det mennene som skal ta ansvar - jeg pleier ikke å reise meg når "alle mann" kalles ut. Spesielt ikke for å ta ansvar. |
![]() |
![]() |
#80 |
Mother of Dragons
|
Takk, det merkes. Du greier ikke å forholde deg til saken en gang og blander inn alt mulig annet. Du har ikke kommet med et godt argument hverken for eller mot stevia, du sitter bare og babler om Den Store Sannheten.
Og så her:
Det er som oftest mennesker som er svært langt fra kretser med innflytelse og kunnskap som mener seg å ha spesiell viten. Stemmer dette i ditt tilfelle koskov?
Den dagen jeg sitter på toget og snakker høyt for å prøve å imponere de som sitter rundt meg så håper jeg at noen kommer og trøster meg. For da har det blitt ille med selvtilliten altså.
![]() |
Emneord |
chemtrails, codex alimentarius, klassiker-nominert, konspirasjonsteorier, vinnende vesen |
|
|