|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
seru
|
![]() Får dere med dere de ulike nickene her inne?Eller "kjenner" mange her hverandre fra før? Jeg eier jo, som tidligere nevnt, ikke hukommelse, (legger forresten merke til at jeg begynner å slite med rettskriving også -korriger meg gjerne!) så det tar meg en evighet å huske de forskjellige nickene... Men det er jo litt festligere å være aktiv på et forum hvor en kjenner igjen de brukerne, husker hva de står for og hva som engasjerer dem. Foreløpig husker jeg Liven. (Fordi hun visstnok er en plagsom og høyrøstet bergenser uten sosiale antenner |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?
Sist redigert av 007 : 09-12-06 kl 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ad astra
|
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Jeg "husker" ganske mange nick - noen bedre enn andre, og noen har jeg nok "klarere" bilde av enn andre...(Men ikke nødvendigvis et riktig bilde da...
![]() |
#6 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Jeg husker de aller fleste av nickene, og har dannet meg et visst bilde av hver enkelt, hvor riktig det måtte være. Mange har jeg jo hatt god tid til å bli kjent med på NM siden jeg kom dit i november 2004.
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007) Sist redigert av Majsa : 09-12-06 kl 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Jeg kjenner igjen noen, spesiellt de som kommer fra et annet forum jeg er mye på (ikke NM) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Jeg husker de aller fleste, selv om ikke så mange kjenner meg. Jeg var inne på NM og leste mye mer enn jeg skrev i MM-forumet. Jeg har vel dannet meg et bilde av de fleste også. |
![]() |
![]() |
#10 |
Superaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Hei. Jeg er ny her. Noen som har god greie på hostesaft?
![]() |
#16 |
Ad astra
|
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?
Vimsen? Vimsen hvem?
![]() |
#18 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?På NM følte jeg at jeg "kjente" de aller fleste som var en del aktive utenfor barselgruppene. Ofte kunne jeg forutsi hva folk skulle skrive, før jeg leste medlemmenes svar. Mange av de samme brukerne befinner seg her, men det er hyggelig å nye nick også.
![]() |
#19 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Jada, jeg husker og kjenner igjen mange nick. Jeg begynte jo på NM høsten 05, og var en lang periode veldig aktiv i diskusjoner, og da blir man fort kjente med diverse nick. Mange er jo her også. Nå bruker jeg kun dette forumet, men er variabel på aktiviteten, men føler at jeg "kjenner" en del og vet hva de står for i mange temaer. Liker humoren til mange her. Er ikke like sikker på om alle skjønner min
![]() |
#20 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?Kjenner igjen noen ifra et annet forum, ikke vært på Nm. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|