Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Postpartum kleshjelp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-09, 22:02   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Postpartum kleshjelp

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Strekkbukse er det ikke mye av i butikkene..

Du kan jo bare gå for kjoler, strømpebukse og støvletter også. Pynt opp med skjerf, øredobber og annet bling.

Jeg bruker det om hverandre jeg.
Mange av mine kjoler/tunikaer går om hverandre hvorvidt de er kjole eller tunika. Flest går vel i kategorien kjole sannsynligvis.
Under har jeg som Joika skriver, tykke strømpebukser og støvletter eller tights.
Det går for det samme egentlig når man har støvletter til.

Gammel 20-01-09, 22:09   #22
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Tror jeg må sjekke dette ut i butikkene. Synd jeg har flyttet Angelique, ellers skulle vi dratt sammen på shopping igjen. Kjekt med eksperthjelp!

Gammel 20-01-09, 22:11   #23
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Slår et slag for hold-in-olabuksene som Joika viser frem.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 22:21   #24
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Tror jeg må sjekke dette ut i butikkene. Synd jeg har flyttet Angelique, ellers skulle vi dratt sammen på shopping igjen. Kjekt med eksperthjelp!

Åjaaa!! Kjempesynd at dere flyttet så langt unna.

Gammel 20-01-09, 22:24   #25
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Slår et slag for hold-in-olabuksene som Joika viser frem.

Jeg har ikke mage, men har svær rumpe. Denne gir veldig fin midje til de som ikke skal kamuflere bolledeig også, men som generelt bare har en litt bløt og tytete figur. *slår et slag til*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 22:55   #26
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sniker meg inn og takker for tips jeg og! Har oppdaget at buksene mine stopper midt på låret - hvordan kan de krympe der de ligger i skapet?

Gammel 20-01-09, 22:57   #27
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Pynt opp med en singlet under, og noe kjedegreier (lært av Salt).

Blir jo helt rørt når jeg hører du mener du lærer ting om mote av meg.

Gammel 20-01-09, 22:59   #28
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har til og med BRUKT kjedet vi kjøpte. To ganger.

Gammel 20-01-09, 22:59   #29
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har til og med BRUKT kjedet vi kjøpte. To ganger.

Det er bra! Kjøpte forresten den kuule jeans'en fra H&M. Fant den på Senter Syd.

Gammel 20-01-09, 23:09   #30
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Disse skjortene finnes både i lang- og kortermet. De har et deilig strechstoff og er virkelig behagelige med tanke på deigmager. Snittet gjør at man har midje selv om magen ikke er helt på stell.

billig er de også. 149,- Masser av farger.

Hvilken butikk kommer denne fra? Den var stilig!

Gammel 20-01-09, 23:24   #31
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Tights og tunika? På meg? Har ikke hatt på meg tights siden det glade 80 tallet. Føler meg litt som bolla pinnsvin i tights, men kanskje jeg burde prøve det!?

Klart du kan bruke tights. Hvis jeg kan bruke det, kan du også. Du vet jo hvordan jeg ser ut.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 23:31   #32
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

H&M.

Gammel 20-01-09, 23:32   #33
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Det er bra! Kjøpte forresten den kuule jeans'en fra H&M. Fant den på Senter Syd.

Hvordan ser den ut? Bilde?

Gammel 20-01-09, 23:53   #34
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Finner ikke bilde på nett.

Gammel 21-01-09, 01:21   #35
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

MissS: Det du skrev var som å lese om meg selv. Uff. Skal følge med på denne tråden jeg.

Gammel 21-01-09, 10:02   #36
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lindex, here I come!

Me too! Sniker i tråden din og suger til meg tips. *bollemage*

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 10:04   #37
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

H&M. Jeg har en i brunt.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 14:37   #38
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

bløt og tytete figur.

Gammel 21-01-09, 14:37   #39
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

H&M. Jeg har en i brunt.

Jeg også.

Og i lilla, hvit, svart og grå...

Gammel 21-01-09, 14:38   #40
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

...og rødrosa...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.