|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor nærme eksen er du komfortabel med å bo? | |||
Hver sin del av tomannsbolig går greit |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 20,37% |
Minst et hus mellom oss, takk! |
21 | 19,44% |
Så lenge det er ute av synsvidde går det greit |
39 | 36,11% |
Samme nabolag, men minst 5 minutters sykkelavstand |
15 | 13,89% |
Samme by får holde! |
10 | 9,26% |
Ideelt sett burde eksen bo et veldig varmt sted langt borte |
11 | 10,19% |
Denne pollen er en dustepoll |
3 | 2,78% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Dere har små barn sammen og forholdet tar slutt. Barnet skal ha god kontakt med begge og et stabilt nærmiljø, men hvor nærme eksen ser du for deg at du klarer å bo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Søren, det ble litt stort sprang mellom "ett hus mellom" og "5 minutters sykkelavstand". Jeg burde hatt med alternativet ditt, Maximillia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Så lenge det er ute av synsvidde går det greit
![]() |
#7 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Ikke så nære at han hadde sett fra sitt hus til mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superaktiv
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg kunne bodd i samme 2 mannsbolig, ingen problem fordi vi er verdens beste venner... I en kortere periode pga en hendelse så bodde vi under samme tak i høst.. Han er og blir min bestevenn |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg er prinsippielt og pollmessig enig med flertallet så langt, det går greit å bo slik at også de små barna har gåavstand. La meg likevel være djevelens advokat og spille inn potensielle problemstillinger, som for eksempel at du har lyst til å date igjen og eksen ønsker at dere skal finne tilbake til hverandre. Eller omvendt. Se for deg at den ene parten omtrent noterer ned bilnummer under kveldsturen, og at du synes det glimter i kikkertglass en ettermiddag mens dere er i hagen... :worst case scenario-mester: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg flyttet en trapp ned i samme blokk, og det fungerer veldig bra for oss. Helt merkelig, usannsynlig bra.
![]() |
#11 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Kommer jo alt an på hvilket forhold vi hadde etter bruddet, men var vi venner, så kunne vi bodd svært nært hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Dersom vi hadde klart å beholde et sivilisert vennskap etter brudde, håper jeg at vi hadde bosatt oss i en slik avstand at Storebror kunne gått mellom oss som han selv ville.
![]() |
#13 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg vet ikke jeg.
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Hvis jeg hadde hatt en idiotex så hadde selvsagt det hele stilt seg helt annerledes. Da hadde jeg ønsket minst 5 minutters sykkelavstand.
![]() |
#16 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Må nesten ta med at jeg ikke har svart i pollen, ingen alternativer passet synes jeg.
![]() |
#17 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?
Jeg ville antatt at det på mange måter er en fordel å få gnidd det inn litt at den andre har gått videre, så lenge begge er så fornuftige som dere høres ut til å være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Et steinkast?
![]() |
#19 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
|
|