Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Får dere med dere de ulike nickene her inne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-06, 20:29   #21
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får dere med dere de ulike nickene her inne?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg husker de aller fleste, selv om ikke så mange kjenner meg. Jeg var inne på NM og leste mye mer enn jeg skrev i MM-forumet. Jeg har vel dannet meg et bilde av de fleste også.

Jeg husker deg godt, jeg.

Opprinnelig lagt inn av Vimsen

Jeg husker ingen.

Gammel 09-12-06, 20:43   #22
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Snart to år siden min aktive NM tid, men jeg kjenner da igjen noen, noen har jeg jo støtt på andre steder også.

Jeg slamret jo så innmari med døren når jeg forlot NM at det er en del som husker meg av den grunn, håper jeg kan gjøre et annet inntrykk enn dramaqueenske dørslamringer.

Kjenner eller ikke, det går seg nok til. Virker jo litt som om det er lettere å svare kjente enn ukjente. Har sett noen tråder uten svar som jeg naturlig ville ha svart på.

Sånn er det jo overalt da.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 21:57   #23
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Synes i grunnen at det begynner å gå seg til nå, ja. Jeg kjente ikke en sjel her inne da jeg kom, men nå føler jeg at jeg begynner å "se" en del av personlighetene bak ulike nick.

Og så er jo avataren kjempeviktig, da. Uten den hadde det vært vanskeligere å kjenne folk igjen.

Gammel 09-12-06, 21:59   #24
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig god til å huske nick, og har ganske god oversikt her inne, synes jeg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 22:10   #25
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg husker de aller fleste, selv om ikke så mange kjenner meg. Jeg var inne på NM og leste mye mer enn jeg skrev i MM-forumet. Jeg har vel dannet meg et bilde av de fleste også.

Sånn er det med meg også. Ble aldri noe særlig skriving på NM for min del.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 22:10   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner mange flere her inne enn på NM, og føler at jeg har sånn passelig oversikt. Men har på langt nær kontroll på alle, selvsagt.

Avatar er god hjelp! Hørte du, Siri?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 22:12   #27
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Synes i grunnen at det begynner å gå seg til nå, ja. Jeg kjente ikke en sjel her inne da jeg kom, men nå føler jeg at jeg begynner å "se" en del av personlighetene bak ulike nick.

Og så er jo avataren kjempeviktig, da. Uten den hadde det vært vanskeligere å kjenne folk igjen.

Også jeg da som ikke klarer å somle meg til å få laget en...

Ja, ja - one of these days...

Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 22:14   #28
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg kjenner mange flere her inne enn på NM, og føler at jeg har sånn passelig oversikt. Men har på langt nær kontroll på alle, selvsagt.

Hører rykter om dette! Men man vet ikke hur man gjør. Kan jeg finne et hvilket som helst bilde på nettet?

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 22:14   #29
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bortsett fra de som liker å variere avatar da....

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 22:15   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Bortsett fra de som liker å variere avatar da....

Sånn som du?

- No. 4 -
Gammel 09-12-06, 22:15   #31
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Hører rykter om dette! Men man vet ikke hur man gjør. Kan jeg finne et hvilket som helst bilde på nettet?

Søk på avatar, så får du opp masse alternativer. Eller du kan bruke eget bilde.

Gammel 09-12-06, 22:18   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Ja, egentlig. Så kan du hotlinke (bruke link til et bilde som ligger på nettet) eller laste det ned på din PC og laste det opp igjen på kontrollpanelet ditt. Lett som en plett!

- No. 4 -
Gammel 09-12-06, 22:20   #33
Siri
seru

Siri sin avatar

Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, egentlig. Så kan du hotlinke (bruke link til et bilde som ligger på nettet) eller laste det ned på din PC og laste det opp igjen på kontrollpanelet ditt. Lett som en plett!

Å gosh, nå er jeg flau. Men jeg fikk det i hvert fall til. Legger dere merke til meg nå eller? :Åppmerksomhetssjuk puppeguri:

Gammel 09-12-06, 22:21   #34
malena

malena sin avatar

Standard

Å gosh, nå er jeg flau. Men jeg fikk det i hvert fall til. Legger dere merke til meg nå eller? :Åppmerksomhetssjuk puppeguri:

Wow! Nå blir du husket

Gammel 09-12-06, 22:21   #35
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn som du?

Jo, men jeg har jo kun 2. En fra mars til november, og en i vintermånedene....
Dessuten er jeg så høyrøstet og rappkjefta og har i tillegg så lave sosiale antenner, så meg er det enkelt å huske.

Gammel 09-12-06, 22:23   #36
Siri
seru

Siri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jo, men jeg har jo kun 2. En fra mars til november, og en i vintermånedene....
Dessuten er jeg så høyrøstet og rappkjefta og har i tillegg så lave sosiale antenner, så meg er det enkelt å huske.

I motsetning til oss beskjedne, lavmælte som må kompensere med vulgære og rampete avatarer for å bli lagt merke til.

Gammel 09-12-06, 22:24   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Liven: Du holder deg jo til tema, i det minste!

Siri: wow! Nå blir du husket, ja! :klapp:

- No. 4 -
Gammel 09-12-06, 22:25   #38
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Her er det noen nick som jeg tror jeg vil komme til å huske.

Gammel 09-12-06, 22:27   #39
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I motsetning til oss beskjedne, lavmælte som må kompensere med vulgære og rampete avatarer for å bli lagt merke til.

Er det ikke Tank Girl du har som avatar da? Hun er vel kanskje litt vulgær og rampete ja, men veldig veldig kul altså.

Gammel 09-12-06, 22:29   #40
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Liven: Du holder deg jo til tema, i det minste!

Yepp.
I tillegg preget av lidenskapens farge.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.