Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-09, 08:49   #61
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

men hvem _er_ denne makteliten?
Kanskje jeg er med? Jeg jobber jo i staten?!

Du er med hvis du er aktivt medlem i AP.

Gammel 22-01-09, 08:54   #62
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

men hvem _er_ denne makteliten?

Tradisjonelt er det kode for "jøder" og/eller "frimurere".

Sitat:

Kanskje jeg er med? Jeg jobber jo i staten?!

Tror dessverre det er litt for mange av oss til å kvalifisere som noen "elite". Men men, vi har jo i det minste noen OK ordninger via Statens Pensjonskasse, det hjelper.

Gammel 22-01-09, 09:27   #63
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Kilden som det refereres til, mannen som edelt har avslørt MaktElitens planer i stedet for å dra fordel av dem selv skal visstnok være kommunalpolitiker for SV i Moss...
Visste jeg det ikke! Typisk SV'ere kan ikke holde kjeft men spolerer hele opplegget!

...men selv om de som endelig har blitt Åpplyst likevel ikke klarer å lage revolusjon i løpet av året eller på andre måter skaffe en plass i de enorme bunkeranleggene på Svalbard, så kan det være en trøst at en MaktElite som definerer seg selv såpass bredt at det inkluderer kommunalpolitikere i Moss men ikke tenker på få med leger, mekanikere, snekkere og ikke minst bønder til den andre siden av Armageddon har små sjanser i etterkant. Og skulle de stå over har de da inkludert flere av våre medborgere enn man skulle trodd var med i en MaktElite.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 09:29   #64
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Kilden som det refereres til, mannen som edelt har avslørt MaktElitens planer i stedet for å dra fordel av dem selv skal visstnok være kommunalpolitiker for SV i Moss...
Visste jeg det ikke! Typisk SV'ere kan ikke holde kjeft men spolerer hele opplegget!

De har visst en svært selvdestruktiv rettferdighetssans. Ikke vil de ha mer i lønn og pensjon heller.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 09:31   #65
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar

ikke tenker på få med leger, mekanikere, snekkere og ikke minst bønder til den andre siden av Armageddon har små sjanser i etterkant

De har sett på "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu", og latt seg inspirere av hun amerikanske dama. Når hun klarer å overleve på gamalmåten, så skal vel de også klare det.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 09:33   #66
Slettet bruker
Passiv

Standard

Til det med hvem som klekker ut disse teoriene så kan jeg bare avsløre at mora mi allerede tidlig på åttitallet hevdet at CIA avlyttet henne gjennom tannfyllingene og gjennom kjøkkenkrana samt via spionsatelitter i verdensrommet.

Det er egentlig synd jeg ikke har noen kontakt med henne mer. Det hadde vært så utrolig festlig å presentert henne for bilder av leiligheten hennes på google earth.

Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 09:37   #67
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Hvorfor bry seg? I 2012 kommer jo Planet X aka Nibiru aka Nemesis til å krashe inn i jorda likevel, så hva gjør vel litt barium i lungene de siste tre årene?

Det som er litt morsomt er jo at det ble spådd at Niburu skulle komme i 2003, men nå har de ombestemt seg.

Uansett: Teorien er at det skal komme et raskt polskifte, og da menes ikke magnetisk pol, som jo skifter langsomt hele tiden, men at jorden faktisk tilter 90°. Og om de har rett i det så er det jo ikke noe man kan gjøre. Flere av tilhengerne av denne teorien driver og bygger "polskiftsikre" hus.

Anyhow, om det blir 1800talls-tilstander pga Niburu, så er jeg allerede kompis med Mim så det går bra for meg.

Gammel 22-01-09, 09:49   #68
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det som er litt morsomt er jo at det ble spådd at Niburu skulle komme i 2003, men nå har de ombestemt seg.

Uansett: Teorien er at det skal komme et raskt polskifte, og da menes ikke magnetisk pol, som jo skifter langsomt hele tiden, men at jorden faktisk tilter 90°. Og om de har rett i det så er det jo ikke noe man kan gjøre. Flere av tilhengerne av denne teorien driver og bygger "polskiftsikre" hus.

Anyhow, om det blir 1800talls-tilstander pga Niburu, så er jeg allerede kompis med Mim så det går bra for meg.

90°

Det skulle bringe oss behagelig nær ekvator det da? Kanskje jeg kan melde meg inn i de som er for det der?

Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:06   #69
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilter 90 grader?! Sånn at gulvet blir vegg?! Da er det ikke rart man trenger å fikse husene litt, nei.

Gammel 22-01-09, 10:06   #70
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Til det med hvem som klekker ut disse teoriene så kan jeg bare avsløre at mora mi allerede tidlig på åttitallet hevdet at CIA avlyttet henne gjennom tannfyllingene og gjennom kjøkkenkrana samt via spionsatelitter i verdensrommet.

Det er egentlig synd jeg ikke har noen kontakt med henne mer. Det hadde vært så utrolig festlig å presentert henne for bilder av leiligheten hennes på google earth.

En anonym mail med vedlegg?

Gammel 22-01-09, 10:07   #71
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det blir gode tider for byggebransjen mao.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:09   #72
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

En anonym mail med vedlegg?

Næh - jeg kan aldri tenke meg at den damen har funnet veien til webben. Hun bor i steinalderen teknologisk sett. Og det er sikkert like greit siden hun nok ville blitt bra stressa av å vite hva man har av muligheter i dag.

Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:10   #73
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Huff, den var kanskje litt ondskapsfull også.

Gammel 22-01-09, 10:12   #74
Slettet bruker
Passiv

Standard

Huff, den var kanskje litt ondskapsfull også.

Ondskapsfull er en God Ting i denne sammenhengen.

Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:12   #75
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Da får vi håpe Svalbar-bunkerene er vanntette, for jeg vil vel tro det kommer til å skvalpe litt..?
Høres ut som tida for å investere i en fjellgard med god kjellerplass.

:Søker om plass for Acsa og meg i kollektivet til Mim og Esme:

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:26   #76
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Jeg er redd jeg ligger tynt an i utvelgelsen av folk som skal få overleve.

Bønder, ekte ingeniører, leger, etc, det har de nok bruk for, men strategirådgivere? I think not.

Gammel 22-01-09, 10:40   #77
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hva er en falsk ingeniør? :trenger å vite om jeg er trygg eller ikke:

Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:44   #78
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er redd jeg ligger tynt an i utvelgelsen av folk som skal få overleve.

Bønder, ekte ingeniører, leger, etc, det har de nok bruk for, men strategirådgivere? I think not.

Romfarere og rakettforskere? Vi får være med, sant?!??!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:47   #79
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kan om strøm og om data. Det må jo kunne brukes til noe? Jeg vet til og med at Tesla er mer enn et gammalt heavyband.

Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:49   #80
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke så mye nyttig. Det er bra - da slipper jeg å være med blant dem som overlever at vi blir bombet tilbake til steinalderen.

Vet dere forresten hvor mange generaler som skal til for å skifte en lyspære? En million og en. En for å skifte pæren, og en million for å gjenoppbygge sivilisasjonen til det punktet der man igjen trenger lyspærer.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
aluminiumsfolie, steike

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.