Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er du fornøyd med boligen din?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-09, 10:00   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

NEI! Vi bor i blokk. Jeg trenger vel ikke å si så mye mer, alle som noensinne har bodd i blokk, spesielt med barn, vet hvor jævlig det er.

Neida. Vi har bodd i blokk i tretten år, de siste seks med barn, og synes det er helt OK. Det hadde vært fint med uteplass, det er sant, men jeg synes det er veldig greit å ikke ha ansvaret for et hus fra tak til kjeller. Hvis man har noenlunde greie naboer (og det har vi hatt hele tiden), er det helt fint å bo i blokk, synes jeg.

Med det nye barnerommet, "biblioteket" og det nyoppussede badet er jeg i stor grad fornøyd med boligen vår, ja, selv om den gjerne kunne hatt et rom eller to til. Leiligheten er fireroms etter at vi delte av den ene stuen så vi fikk et lite barnerom, og den er 86 kvm netto, så den er forsåvidt ganske stor, men vi har ganske mange hyller med ting, så det er ganske fullt likevel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.