Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-09, 10:53   #81
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Allium - sorry, men du er nok for flink til å strikke til at vi bare kan la deg slippe unna på den måten der.

Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:59   #82
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Falske ingeniører dropper faget sitt så fort de kan, for heller å sitte og fortelle folk hva de bør gjøre av investeringer og sånt.

Gammel 22-01-09, 11:10   #83
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Polyanna: Som strategirådgiver må du da klare å bli en del av MaktEliten før det er for sent? Jeg mener, forferdelig vanskelig er det tross alt ikke å bli valgt inn i et kommunestyre.

M^2: Ikke prøv deg! Du er jo allerede en del av konspirasjonen: Du og dine astronom-kolleger gjør jo ikke annet enn å koke opp nye måter å skjule planeten Nibirus eksistens for de uinnvidde! Så det at du kommer her og later som du trygler om en plass i Fjellgard-survival-kollektivet er en åpenbar dekkoperasjon og bare nok et bevis på at teorien er riktig!

Smilefjes: Tesla?!? Aha! Der røpet du deg! Var det ikke det jeg tenkte; du er med på å utvikle Tesla-teknologien som Ond Regjering bruker til å kontrollere de Uåpplyste!

Allium: Frykt ikke! Når generalene og resten av Ond Regjering (ikl. kommunestyre) trekker seg tilbake til fjellhallene sine kan subversive elementer som deg få søke tilflukt blant de Forberedte.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:14   #84
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Romfarere og rakettforskere? Vi får være med, sant?!??!

Hvis ikke dere allerede har klart å komme dere vekk fra planeten innen da, så kan dere vel ikke være mye å samle på?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:17   #85
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Smilefjes: Tesla?!? Aha! Der røpet du deg! Var det ikke det jeg tenkte; du er med på å utvikle Tesla-teknologien som Ond Regjering bruker til å kontrollere de Uåpplyste!

Å herreminhatt - jeg burde seffern ha googlet Tesla før jeg skrev det der jah.

Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:18   #86
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

M^2: Ikke prøv deg! Du er jo allerede en del av konspirasjonen: Du og dine astronom-kolleger gjør jo ikke annet enn å koke opp nye måter å skjule planeten Nibirus eksistens for de uinnvidde! Så det at du kommer her og later som du trygler om en plass i Fjellgard-survival-kollektivet er en åpenbar dekkoperasjon og bare nok et bevis på at teorien er riktig!

Pokker, gjennomskuet!

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hvis ikke dere allerede har klart å komme dere vekk fra planeten innen da, så kan dere vel ikke være mye å samle på?

Høh! Vi har i det minste planene klare, så DET såh!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:20   #87
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommunestyre!

Gammel 22-01-09, 11:23   #88
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kommunestyre!

Å ja, kan ikke du stille til neste kommunevalg, pappa ville blitt såååå stolt.

Gammel 22-01-09, 11:23   #89
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kommunestyre!

Jeg vet, men hva gjør man ikke for å overleve?

Gammel 22-01-09, 11:24   #90
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Allium: Frykt ikke! Når generalene og resten av Ond Regjering (ikl. kommunestyre) trekker seg tilbake til fjellhallene sine kan subversive elementer som deg få søke tilflukt blant de Forberedte.

Nei takk. Jeg leste The Road i sommer.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:25   #91
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Sorry, men det er det ikke verdt. Hverken for å gjøre pappa stolt, eller for å overlevere.

Jeg satt en gang i et kommunalt utvalg av en eller annen obskur grunn, og måtte sitte og se på høringsforslag om fortausplassering.

All ære til de som liker og orker, men ikke meg!

Gammel 22-01-09, 11:35   #92
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kommunestyre - kommer ikke på tale her heller. Jeg er dessverre allergisk mot verv etter å ha vært styreleder i barnehagen i hine hårde dager.

Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:39   #93
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Standard

Ah, nå skjønte jeg endelig utvelgelseskriteriet: Skal du sitte i en fjellhall og se på veggen i årevis mens du venter på at atmosfæren skal stabilisere seg trenger du først og fremst tålmodighet! Ikke av den hverdagslige sorten som hindrer deg i å tilte hvis bussen er forsinket, men den overmenneskelige, zen-aktige, tålmodigheten som bare kan trenes opp i avsidesliggende klostre i Tibet eller på kommunestyremøter.

Ond Regjering vet hva de gjør!

Gammel 22-01-09, 11:40   #94
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ah, nå skjønte jeg endelig utvelgelseskriteriet: Skal du sitte i en fjellhall og se på veggen i årevis mens du venter på at atmosfæren skal stabilisere seg trenger du først og fremst tålmodighet! Ikke av den verdagslige sorten som hindrer deg i å tilte hvis bussen er forsinket, men den overmenneskelige, zen-aktige, tålmodigheten som bare kan trenes opp i avsidesliggende klostre i Tibet eller på kommunestyremøter.

Ond Regjering vet hva de gjør!

Blir ikke meg. Jeg har jobbet med tunneller i mange år og er så drittlei fjellhuler at jeg heller dropper'e - uansett hvor sårt det trengs noen som kan noe om Tesla.

Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:45   #95
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Blir ikke meg. Jeg har jobbet med tunneller i mange år og er så drittlei fjellhuler at jeg heller dropper'e - uansett hvor sårt det trengs noen som kan noe om Tesla.

Du får vende dine onde allierte ryggen og slutte deg til oss åpplyste i Motstandsbevegelsen. Dine kunnskaper om Tesla-teknologien kan komme godt med for å utvikle enda mer effektive beskyttelsesmetoder enn foliehatter. Send en PM til avdelingsskjef "Koskov", og du vil motta en beskjed med brevdue hvor vi avtaler å møtes et sted på Østlandet.

Gammel 22-01-09, 11:46   #96
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet jeg behøves. Jeg er uunnværlig. (Skrives det sånn?) Jeg er lærer, og kan holde moralen oppe ved allsang og selskapsleker.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:52   #97
Euripides
Freshman

Euripides sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Oslo
Euripides har et hav av muligheter foran seg
Standard

Til Mauser: ITPro har blitt en total søppelside. Jeg var innom der fra tid til annen før de begynte å presentere de villeste konspirasjonsteorier som virkelige. Redaktøren har ikke antydning til kritisk tenkning eller kildekrititkk - jeg tror faktisk tradisjonell journalistisk metodikk er helt fremmed for de.

Min (konspirasjons!)teori er at de er desperate etter penger, ser at det er nok tullinger som genererer klikk hos de til at de overlever og dermed faktisk trykker hva som helst.

Jeg trenger vel ikke å si at jeg ikke lenger besøker websiden deres...

Euripides er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:54   #98
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du får vende dine onde allierte ryggen og slutte deg til oss åpplyste i Motstandsbevegelsen. Dine kunnskaper om Tesla-teknologien kan komme godt med for å utvikle enda mer effektive beskyttelsesmetoder enn foliehatter. Send en PM til avdelingsskjef "Koskov", og du vil motta en beskjed med brevdue hvor vi avtaler å møtes et sted på Østlandet.

Listen carefully, I shall say this only once - Jeg vil ikke i noen fjellhule, tunnell eller annet.

Ser ikke for meg at dere får det noe kult nedi de hulene jeg har vært i, ved pumpestasjonene i Lysakertunnelen feks.

Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:55   #99
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Euripides, her.

Til Mauser: ITPro har blitt en total søppelside. Jeg var innom der fra tid til annen før de begynte å presentere de villeste konspirasjonsteorier som virkelige. Redaktøren har ikke antydning til kritisk tenkning eller kildekrititkk - jeg tror faktisk tradisjonell journalistisk metodikk er helt fremmed for de.

Min (konspirasjons!)teori er at de er desperate etter penger, ser at det er nok tullinger som genererer klikk hos de til at de overlever og dermed faktisk trykker hva som helst.

Jeg trenger vel ikke å si at jeg ikke lenger besøker websiden deres...

... maktelite, noen?

Gammel 22-01-09, 12:02   #100
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Listen carefully, I shall say this only once - Jeg vil ikke i noen fjellhule, tunnell eller annet.
Ser ikke for meg at dere får det noe kult nedi de hulene jeg har vært i, ved pumpestasjonene i Lysakertunnelen feks.

Nemlig! Det er jo Ond Regjering som har store fjellhuler! Vi Åpplyste planlegger å kjøpe opp høytliggende fjellgarder og fyre bål til det verste har gitt seg! Mye koseligere. Så du ikke videoene våre? (Særlig nummer 4)

Svar

Emneord
aluminiumsfolie, steike

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.