|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Jeg forstår heller ikke menn, eller kvinner, som ikke vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Jeg elsker den gleden jeg ser i ansiktet til ungene mine når jeg henter de! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.I utgangspunktet synes jeg det er en selvfølge at man skal dele. Nå blir det stort sett til at mannen leverer minstemann i barnehagen på morgenen og så blir jeg hjemme og sender snuppa avgårde når det er på tide for henne å gå til skolen. Selv begynner jeg som regel ikke før 09 på morgenen. På ettermiddagen er det oftest mannen som henter begge to. Jeg er ferdig på skolen ved 14-15 tiden og da drar jeg rett hjem for å jobbe (hjemmekontor). |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Selvsagt er det en glede å hente eller levere i barnehagen for de fleste, men poenget er jo først og fremst at det må gjøres, enten man vil eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.
Jeg synes du kan føye til listen din at du er mer samvittighetsfull enn mannen din
Ville han ha barn?
![]() |
#48 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Jeg har ikke noe problem med å skjønne at folk ikke har lyst. Men jeg skjønner ikke voksne folk som tror at de kan velge det vekk og ikke være med på å dele på foreldrejobben.
![]() |
#49 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Eller en real omgang med et balltre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Bedreviter
|
Det var omtrent det jeg prøvde å si lenger oppe også, men du sa det bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Mannen pendler og jeg slutter før han, dvs. jeg henter alltid. Vi leverer som regel sammen, eller jeg drar litt senere og leverer da. (Når eldste derimot begynner på skolen så vil nok dette styre mye når vi drar om morgenen). Jeg jobber 80% og velger da å ha kortere dager. Jeg jobber 6 km fra barnehagen, mens mannen jobber 5 mil fra den. Jeg vil jobbe mindre, hente og ordne sammen med ungene. Han vil jobbe 100%, og trives med sin jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Mother of Dragons
|
Takk! Men du har superordet for å beskrive sånt som dette:
Og jeg tørte ikke å bruke det, det er det du som har copyright på.
![]() |
#55 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Er det ikke morsomt å hente i barnehagen da? Jeg har nå farta ut og inn der siden desember 2003, og fortsatt gleder jeg meg til å se dem når jeg kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Bedreviter
|
Joda, mange synes det er veldig hyggelig, men det er ikke poenget. Poenget er at det må gjøres enten man liker det eller ikke, og det er ikke noe som den ene foreldren har noe med å definere seg bort fra ansvaret med fordi man "ikke vil". |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Gubben er utpreget A-menneske, så han er på jobb kl 6.30 og jobber til 15.
![]() |
![]() |
|
|