Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Navn

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-09, 23:21   #21
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn

Likte navnet. Gratulerer.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:33   #22
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns også det var fint.

Gratulerer med gutten.

Gammel 22-01-09, 23:41   #23
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte også navnet.
Har hørt det før tror jeg, hvis jeg ikke blander med Andor. Kjenner en som heter det.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:52   #24
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Det var litt kult navn.

Gammel 22-01-09, 23:56   #25
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Navn

Gratulerer med gutten!
Jeg har vokst opp med en Annar, så jeg synes det var litt tøft.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 00:13   #26
Sjakalen
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2009
Sjakalen har et hav av muligheter foran seg
Standard

takker for positive tilbakemeldinger... :9 da er det bare å overbevise kona.. hehe

Sjakalen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 00:27   #27
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sjakalen, her.

takker for positive tilbakemeldinger... :9 da er det bare å overbevise kona.. hehe

Bare vis henne denne diskusjonen, du!

Gammel 23-01-09, 00:31   #28
Sjakalen
Nybegynner

Standard

hehe....

Gammel 23-01-09, 07:09   #29
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Gratulerer med gutten!

Vanligvis syns jeg selvkonstruerte navn er noe tøys, men Andar var fint. Det høres jo ut som et navn! Jeg antar du uttaler det med samme tonefall som bønner, ikke bønder?

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 07:22   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanligvis er jeg veldig kritisk til konstruerte navn; f.eks. Belizzah og lignende.

Men Andar var et flott navn som gutten nok blir litt alene om å ha (noe jeg synes kan være en fin egenskap ved et navn).

Gammel 23-01-09, 08:58   #31
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Gratulerer med gutten!

Vanligvis syns jeg selvkonstruerte navn er noe tøys, men Andar var fint. Det høres jo ut som et navn! Jeg antar du uttaler det med samme tonefall som bønner, ikke bønder?

Annar? Nei, uff, jeg ville nå sagt An-Dar.

Gammel 23-01-09, 09:30   #32
Sjakalen
Nybegynner

Standard

sier det med enkel konsonant ja, som an-dar, så blir mer som bønder ja...

Gammel 23-01-09, 09:32   #33
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Fint navn!

Gammel 23-01-09, 09:35   #34
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Synes navnet var fint! Gratulerer.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 09:38   #35
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Jeg synes det er et fint navn! Gratulerer med lillegutt forresten.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 09:45   #36
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Jeg snakker ikke om enkel eller dobbel konsonant, men om tonelag/tonem.

Uttaler du det med samme tonelag som Harald, Håkon og Johan (bønner), eller som Anton, Martin og Sivert (bønder)?

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 09:51   #37
Strilajento
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2008
Strilajento har et hav av muligheter foran seg
Standard

Fint navn.
Gratulerer med gutten!

Strilajento er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 09:51   #38
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med sønnen.

Navnet var fint. Ikke så spesielt at det blir slitsomt, men likevel så sjeldent at man legger merke til det.

Gammel 23-01-09, 09:52   #39
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Jeg snakker ikke om enkel eller dobbel konsonant, men om tonelag/tonem.

Uttaler du det med samme tonelag som Harald, Håkon og Johan (bønner), eller som Anton, Martin og Sivert (bønder)?

Men disse navnene har da også ulike tonefall alt etter hvor man er fra.

Gammel 23-01-09, 09:54   #40
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes Andar var fint!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.