|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva er det for barna på Rhodos?Kan jo være at de ulike selskapene har ulike regler.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er det for barna på Rhodos?
Startour operer i allefall med dette:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skytte har nok rett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er det for barna på Rhodos?Min treåring var i grunnen fornøyd med å være i bassenget og på stranda. Og at Lollo og Bernie dukket opp i tide og utide. |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Sv: Hva er det for barna på Rhodos?Jeg husker vi sjekket opp dette spesielt i og med at vi skulle selge turen vår til noen andre som hadde et barn som fylte to år dagen før hjemreise (vi måtte avbestille noen få dager i forveien). De tok allikevel sjansen på å kjøpe turen og dra avgårde. De skrev ved et "uhell" feil når de la inn fødselsdato. Gikk visst greit, men de kunne ha blitt stoppet i det de skulle dra og måtte vise frem passet til barnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Det er mye mulig det, men jeg vet da hva vi betalte i sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
Sitatet som Isolde la ut er hentet fra Vings hjemmeside. Mulig de er "greie" innimellom, men jeg trodde som sagt at dette gikk på hva flyselskapene tillater, ikke hva charterselskapene velger å ta betalt for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Nå også i farger
Jeg tviler på at de er greie. De kan jo ikke jukse med fødselsdatoer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Nå også i farger
![]() Sv: Hva er det for barna på Rhodos?Nå har jeg sjekket flybillettene. 250,- betalte vi for han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi måtte betale for sønnen vår, han ble 2 på hjemreisedagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva er det for barna på Rhodos?Ok, er vi ferdig med denne aldersdebatten nå?
![]() |
#35 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva er det for barna på Rhodos?Det druknet visst litt, Emma. Men takk for svar. Emma, min altså, kunne tenkt seg å se akropolisen i Lindos, så jeg håper vi får tatt en tur dit. Om det er via båt, så er det jo bare finfint.
![]() |
#36 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva er det for barna på Rhodos?Vannparken i Faliraki er fantastisk.
![]() |
![]() |
#37 |
Øyboer
![]() Sv: Hva er det for barna på Rhodos?Er et akvarie i den nye delen av Rhodos by. Men kan vist ikke sammenlignes så veldig med Akvariet i Bergen så vi droppet det. Lindos er VARMT sånn at dere er forberedt på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva er det for barna på Rhodos?Og jeg som syns akvariet i Bergen er kjipt, bør altså droppe det helt.
![]() |
#39 |
Øyboer
![]() Sv: Hva er det for barna på Rhodos?Kan jo være at det er mer spennende fisker. Husker ihvertfall at akvariet jeg var på i sør England hadde litt mer spennende ting enn torsk og hyse i Bergen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
rakkarpus
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|