|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trøtt
|
LekekomfyrHvilken lekekomfyr er finest? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: LekekomfyrJeg synes den klassiske, røde fra Brio er fin. :nostalgisk: |
|
|
|
#4 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LekekomfyrVi har en fra T.I.N.Y finner ikke bilde av den. Den er i heltre, lager ikke lyd - og er helt nyyydelig. Vet ikke hvor mye den koster da mormoren og morfaren ga den til storesøster i julegave for 2 år siden, men vet at den ikke er billig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
trøtt
|
Sv: Lekekomfyr |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Lekekomfyr
Så at noen av de var horrible i pris ja. Det var egentlig den fra Micki jeg var ute etter å vise frem.
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: LekekomfyrJeg følte meg nesten litt snytt da jeg så hvor billig den der Brio-komfyren er. I alle år som barn siklet jeg nemlig etter en sånn, og var grønn av misunnelse på naboungene, men jeg trodde den var så dyr at foreldrene mine ikke ville gi meg en. Og så er den jo nesten gratis!
|
|
|
|
#10 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LekekomfyrVi har den røde Brioovnen. Den matcher interiøret vårt og fungerer helt strålende. Jeg kjøpte den brukt her inne og den ser fremdeles ubrukt ut.
|
|
|
#12 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: LekekomfyrVi har denne. Ungene elsker den!
|
|
|
#15 |
|
superbruker
|
Den så mye mer solid ut enn Brio. Vi hadde den fra Brio. Den levde ikke lenge her i huset. Med barn som liker å møblere om og bære rundt på tingene så holdt den ikke. Bare tynne sponplater. Vrir seg når den blir løftet på.
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Den er veldig solid ja.
|
|
|
#17 |
|
Steiketakkehatar
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: LekekomfyrBrio sin lille røde.
|
|
|
#18 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: LekekomfyrJeg så den fineste lekekomfyren/lekekjøkkenet jeg noensinne har sett på Barna på Hjørnet (de har den dessverre ikke i nettbutikken) på Frogner/Oslo. Den kostet kr 1799,-
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: LekekomfyrSkal du handle leker i Trondheim er Extraleker på Tiller ofte mye billigere enn konkurrentene. Jeg vet ikke noe om komfyrer, men utvalget på leker der er digert og det finnes sikkert komfyrer i tre der også. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Øyboer
Sv: LekekomfyrJeg synes den svarte til Brio er fin. Har lyst å bytte svigers svarte brio med våre røde Micki. |
|
|
|
![]() |
|
|