|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Spill og aktiviteter på nettet for små barn?Sønnen min på to og et halv år er Drømmehagen-fan og elsker å spille flash-spillet som finnes både på nrk og bbc sine sider. Det er enkelt, bare å klikke på forskjellige ting og så blir det lyder og fine bilder.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spill og aktiviteter på nettet for små barn?Jeg syns det er mange andre fine spill på BBC også, Glitterbarnet liker mange av dem. En side jeg må avbefale er donald.no. Halvparten funker ikke, og andre halvparten er crap og passer ikke for barn.
Sist redigert av Tallulah : 24-01-09 kl 15:11. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Spill og aktiviteter på nettet for små barn?Poden er mye på Nrksuper.no og på KapteinSabeltann.no.
|
|
|
#6 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spill og aktiviteter på nettet for små barn?
|
|
|
#7 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spill og aktiviteter på nettet for små barn?Jeg tror det mest populære flash-spillet til junior pleide å være Teletubbies Animal Parade, eller «Dyran som går!» som det het her; det ble spilt en million ganger, minst. Men du slipper ikke unna fæle lyder på Teletubbies siten til BBC da. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Spill og aktiviteter på nettet for små barn?Tusen takk for alle tips! Han liker bedre å holde på med spill enn å se Barne-TV og det er greit for meg.
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Spill og aktiviteter på nettet for små barn?BBC prime siden cbebees (?) var bra da eldste likte sånt. Han likte også spillene på Gråtass sin hjemmeside.
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spill og aktiviteter på nettet for små barn?VI har forresten et PC-spill som ikke er på nett som er utrolig bra - et Gubben og Katten-spill. Det har masse ulike oppgaver som passer for ulike aldre, og mange av oppgavene er morsomme selv om man ikke klarer dem. F. eks. så syns Glitterbarnet at telleoppgavene er morsomt når han ikke får em til, for da går murklene i klemma.
|
|
|
#11 |
|
Mother of Dragons
|
Det skal sjekkes ut, han liker (og det gjør jeg også) Gubben og Katten.
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spill og aktiviteter på nettet for små barn?Nå så jeg at det finnes flere Gubben og Katten-spill (Vi har Gubben og Katten i snekkerbua), de tror jeg vi må investere i. De er utrolig komplekse, og gir virkelig timer med moro (For oss voksne også).
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mulig Donalds sider ikke er noe, men her i huset er både guttungen på 3 og jentungen på 6 glad i Disneychannel-sidene, både de norske og engelske. |
|
|
|
![]() |
|
|