Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pynting av bord til konfirmasjon

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-09, 11:33   #21
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pynting av bord til konfirmasjon

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Kjempefint bord, Nelle! Så artig at dere hadde heklebrikker på hver kuvert. Det ble skikkelig stilig

Takk for svar også. Det var nok stråene jeg mente tror jeg. Greide ikke helt¨å se om det var blomster eller ei

Takk for det. Bordet skulle egentlig være noe enklere men det tok litt av kan man si. Ang heklebrikkene så er det tallerkendempere som du ser ligger oppå dekketallerknene.
Vi hadde koldtbord så fatene som maten skulle være oppå var plassert ved koldtbordet.

Tove: Likte godt bordet ditt.
Cilen: Skikkelig tøft. Nå ble jeg inspirert til bordet jeg skal dekke til mannens runddag til sommeren. Jeg er svært glad i hvitt og sort og dekker mye bord med de fargene også her hjemme. Nyttårsbordet er ofte dekket i de fargene.

Jessica: Å dekke et pent bord trenger ikke koste så mye og ofte er det enkleste det peneste. Jeg synes nok at i en konfirmasjon så hører det med å ha blomster og da nevner jeg Hortensia igjen. I en Hortensia i potte så får du flere blomster. En og en i en liten glass bolle utgjør en vakker dekorasjon.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 15:40   #22
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

http://www.konfirmasjonsdagen.no/fes...ervietter.html Her kan dere kanskje finne noen ideer. Her finner du link til serviettbretting og link til hvor man kan bestille personlige servietter. Det var mye annet forskjellig også.

Gammel 24-01-09, 18:20   #23
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Takk for det. Bordet skulle egentlig være noe enklere men det tok litt av kan man si. Ang heklebrikkene så er det tallerkendempere som du ser ligger oppå dekketallerknene.
Vi hadde koldtbord så fatene som maten skulle være oppå var plassert ved koldtbordet.

Tove: Likte godt bordet ditt.
Cilen: Skikkelig tøft. Nå ble jeg inspirert til bordet jeg skal dekke til mannens runddag til sommeren. Jeg er svært glad i hvitt og sort og dekker mye bord med de fargene også her hjemme. Nyttårsbordet er ofte dekket i de fargene.

Jessica: Å dekke et pent bord trenger ikke koste så mye og ofte er det enkleste det peneste. Jeg synes nok at i en konfirmasjon så hører det med å ha blomster og da nevner jeg Hortensia igjen. I en Hortensia i potte så får du flere blomster. En og en i en liten glass bolle utgjør en vakker dekorasjon.

Jeg elsker blomster og det gjør konfirmanten også. Så det må vi ha. Hortensia var en veldig god ide så den skal jeg se på. Takk Nelle

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bord, konfirmasjon, pynt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.