Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den eneste i huset som er våken

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-09, 08:03   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Den eneste i huset som er våken

Det er utrolig deilig å være alene oppe. Resten av huset ligger å sover. Jeg har vært våken siden kl 6.30. Utrolig hvor deilig det er å være helt alene oppe. Stille og rolig. Det hadde vært godt å sove litt til men jeg la meg tidlig. Dessuten våknet jeg av hodepinen. Nå skal jeg straks vekke resten av familien. Mellomstepropell har håndballkamp i dag. Minstepropell skal på sin første skihoppkonkuranse. Håper at hun klarer å stå på beina når hun lander.

Gammel 25-01-09, 08:05   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den eneste i huset som er våken

Her er vi tre - minsten på 7 mnd og jeg sto opp for en halvtime siden, og nå kom lillebror tuslende også. Snart er det grøttid.

Gammel 25-01-09, 08:09   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så godt som bestandig oppe først jeg.

Her er det siste dag skikurs for Mazungen og arvesamling for mammaen. Gjett hva jeg hadde foretrukket da?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 08:28   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min tur å stå opp tidlig idag.. Hannah våknet 0745, og Peder like etter. Men da har han vært våken maange ganger i natt.

Vet ikke hva vi skal idag. I går hadde Hannah spysyken, men ser ok ut idag. Peder er ikke helt i slag med forkjølelse og ørevondt. Kanskje vi tar en tur til søs.

Ellers gleder jeg meg til 24 film ikveld!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 08:29   #5
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg er så godt som bestandig oppe først jeg.

Her er det siste dag skikurs for Mazungen og arvesamling for mammaen. Gjett hva jeg hadde foretrukket da?

Kan nok trygt gjette det. Skikurs er nok mye morsommere.

Gammel 25-01-09, 11:03   #6
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sto opp sist i dag jeg Ungene sto opp selv, og ordnet seg både frokost og har spilt Wii mens jeg lå under dyna. Mannen har jobbet hele natten og er fortsatt på jobb

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.