|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Møre og Romsdal
![]() |
![]() Sv: Bokklubben igjenMin historie med bokklubben baby:
![]() |
#42 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubben igjenDu kan levere fleecedressen i resepsjonen ja. Og det kan også være at du kan få returlapp i posten, slik at du kan slippe turen til Nydalen.
![]() |
#43 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubben igjen
Jeg har vært nødt til å ta kontakt med dem på telefon to ganger den siste måneden. Måtte snakke, så jeg måtte vente. Første gang 31 minutters ventetid, andre gang "bare" 24. Det er elendig, særlig i en periode hvor mange kunder var nødt til å ta kontakt med dem pga tull de hadde det hele og fulle ansvaret for.
![]() |
#44 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Bokklubben igjen
Det er det jeg mistenker at vi var også, storebror har nemlig skiftet aldersgruppe i løpet av året. Men da får de forsyne meg sørge for å få fikset alt i systemene sine også.
![]() |
#45 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubben igjenOppfordrer de som har mottatt bøker de er usikre på om de skulle ha hatt til å ta kontakt (bare sett av litt tid til å høre flott ventemusikk). De har slitt, og de var veldig ydmyke. I begge forsendelsene med returlapper fikk jeg faktisk dobbelt opp. De sikrer seg også for fremtidige tabber?
![]() |
#46 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubben igjenEg har sendt ein sint og kraftig mail i dag der eg sa opp meldemsskapet etter at eg fekk ein purremail (boka var ikkje bestilt, men eg hadde betalt den likevel). Eg har no fått beskjed om at medlemsskapet er avslutta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Bokklubben igjenJeg skjønner ikke hvorfor de har på siden sin at man kan sende mail. De svarer jo ikke allikevel!
De lever tydeligvis i en verden hvor tiden står stille. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|