Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bokklubben igjen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-09, 20:19   #41
oh hvite lakenrumpe
Fullverdig medlem

oh hvite lakenrumpe sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Møre og Romsdal
oh hvite lakenrumpe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bokklubben igjen

Min historie med bokklubben baby:
Skulle få to gratis bøker som jeg faktisk fikk.
Så hørte jeg ikke mer fra dem på flere måneder.
Så plutselig kommer en pakke med noen ark som man skal sette inn i en perm... arken var del 2 sto det på... permen hadde jeg ikke fått, del 1 som omhandlet fødselen hadde jeg ikke fått.
Brukte 250 kroner på å stå i kø hvor jeg gav opp flere ganger før jeg kom igjennom etter 3 dager, sendte en mail jeg aldri fikk svar på.
Fikk endelig tilsendt permen og del 1.
Fikk neste pakke uten engang å ha fått informasjon om hva den handlet om, og da gav jeg opp... avsluttet medlemsskapet sporenstreks!

Så om noen trenger en "om meg"-perm med del 1 og del 2 av skillearkene så kan jeg sende det!

Gammel 25-01-09, 20:23   #42
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du kan levere fleecedressen i resepsjonen ja. Og det kan også være at du kan få returlapp i posten, slik at du kan slippe turen til Nydalen.

De har hatt lager på Skullerud ja, men jeg tror det enten har blitt flyttet det også, eller er i ferd med å flyttes. Lageret har i hvert fall delvis blitt overtatt av Forlagssentralen og drives derfra.

Gammel 25-01-09, 20:32   #43
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ingen som skal nevne hvor enkelt det er å ringe de?

Jeg har vært nødt til å ta kontakt med dem på telefon to ganger den siste måneden. Måtte snakke, så jeg måtte vente. Første gang 31 minutters ventetid, andre gang "bare" 24. Det er elendig, særlig i en periode hvor mange kunder var nødt til å ta kontakt med dem pga tull de hadde det hele og fulle ansvaret for.

I mitt tilfelle hadde jeg endret aldersmålgruppe i både den vanlige bokklubben og lydbokklubben. Det så ut til å gå greit, fikk oppdaterte hovedboktilbud for større barn, med mulighet til å avbestille på nett. Men så dumpet hovedboktilbudene for små barn ned i postkassa, og disse hadde jeg aldri hatt mulighet til å avbestille. Jeg var altså dobbeltregistrert.

De la seg flate ved kontakt og sendte returlapper. (Men det skjedde enda en gang, derfor telefonkontakt nr. 2). Nå ser det ut til å være fikset.

Gammel 26-01-09, 07:33   #44
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Jeg var altså dobbeltregistrert.

Det er det jeg mistenker at vi var også, storebror har nemlig skiftet aldersgruppe i løpet av året. Men da får de forsyne meg sørge for å få fikset alt i systemene sine også.

Jeg har også kun forholdt meg til nett, og heldigvis for det, for jeg har jo full kontroll på hva jeg har fått tilbud om og hva jeg ikke har fått tilbud om. Det var litt vanskelig for dem å bevise at jeg har fått tilbud om en Gruffalobok, når den vitterlig ikke lå inne på mine sider.

Gammel 26-01-09, 08:51   #45
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Oppfordrer de som har mottatt bøker de er usikre på om de skulle ha hatt til å ta kontakt (bare sett av litt tid til å høre flott ventemusikk). De har slitt, og de var veldig ydmyke. I begge forsendelsene med returlapper fikk jeg faktisk dobbelt opp. De sikrer seg også for fremtidige tabber?

Gammel 29-01-09, 21:53   #46
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har sendt ein sint og kraftig mail i dag der eg sa opp meldemsskapet etter at eg fekk ein purremail (boka var ikkje bestilt, men eg hadde betalt den likevel). Eg har no fått beskjed om at medlemsskapet er avslutta.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 18:04   #47
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skjønner ikke hvorfor de har på siden sin at man kan sende mail. De svarer jo ikke allikevel!

Sitat:

Til tider har vi stor pågang og det må nok påregnes seks til åtte virkedagers responstid på e-post.

De lever tydeligvis i en verden hvor tiden står stille.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:10.