|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Ha på lue inne på restaurant?Hadde ikke brydd meg. |
![]() |
![]() |
#22 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ha på lue inne på restaurant?Haha, jeg tenkte også på den samme sangen som MinaX. Utover det hadde jeg nok knapt registrert det.
![]() |
#23 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ha på lue inne på restaurant?Det hadde jeg ikke reagert det minste på. Lue inne er vel veldig vanlig blant unge gutter nå til dags (føler meg ekstremt gammel når jeg formulerer meg sånn).
![]() |
![]() |
#24 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ha på lue inne på restaurant?Jeg har forlengst skjønt at jeg ikke orker ta den kampen i klasserommet. Motargumentene mine er elendige, hva er forskjellen på hårbånd, skaut og lue, liksom.
![]() |
#25 |
frakoblet
|
![]() Sv: Ha på lue inne på restaurant?Vet du, det har jeg aldri tenkt på. Min datter satt på kebabsjappa tidligere i dag med lue på, og jeg kan aldri tenke meg at det provoserte noen. Jeg så en liten jente på et par år som også gikk med luen på. Alle de uoppdragne foreldrene samlet på ett sted.
![]() |
#28 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Ha på lue inne på restaurant?Må være jeg som er gammeldags da.
![]() |
#30 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
![]() |
![]() Sv: Ha på lue inne på restaurant?Skal pugge det Minax skrev - genialt |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ha på lue inne på restaurant?
![]() |
#33 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Ha på lue inne på restaurant?Dette er en av de mer idiotiske "reglene" synes jeg. Er det noen grunn til at dere reagerer på det? Utenom at det "bare er sånn"? Lue er ofte en del av antrekket til disse tenåringene og meg innimellom. Det blir som om dere skulle ha tatt av dere smykker inne, fordi "det bare er sånn". Det var dette med kamper og omhu ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ha på lue inne på restaurant?Jeg hadde aldri tillatt at ungene mine satt på restaurant med lue på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Peppy!
|
![]() Sv: Ha på lue inne på restaurant?Fjortisgutter går vel med lue inne fordi det er en imagegreie, og derfor ville jeg nok ikke brydd meg i utgangspunktet. Men det spørs litt på settingen. Dersom de andre ved bordet ikke er casual kledd ville jeg nok krevd at sønnen min tok av seg luen. Dersom vi derimot satt på TGIF eller noe slikt ville det vært helt ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ha på lue inne på restaurant?Jeg har for mange fjortiser i familie til å reagere. *satt og spiste middag 1.juledag med 2 luekledde fjortiser* - Det er jo mote, må vite.
![]() |
#38 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
jupp, eller lus. Var i juleselskap med en fjortis som hadde caps hele dagn, beordret av mor, fordi håret var inngnidd med lusekur.
![]() |
#39 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Møre og Romsdal
![]() |
![]() Sv: Ha på lue inne på restaurant?Moten i dag er jo så ymse, så lue på hue når man spiser er det minste jeg reagerer på
![]() |
#40 |
Absolut ateist
|
Jeg er helt enig.
![]() |
|
|