|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Sv: Nintendo DS til en 4 åring?Jeg må forresten legge til at vi brukte ganske mye tid på å spille sammen med ham. De første tre ukene styrte jeg hoppingen til Super Mario, mens han styrte fart og retning. Vi mistenkte en stund at det var for vanskelig, men så løsnet det plutselig. Den siste uken har han overtatt hele greia selv, og jeg får beskjed om at jeg ikke får være med å spille, fordi jeg er så dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Nintendo DS til en 4 åring?
![]() |
#3 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nintendo DS til en 4 åring?
Vesla vil også spille med mamma, så mamma kan ta de vanskelige bitene
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Nintendo DS til en 4 åring?DS er super-populært her hjemme, både for 7-åringen og snart 4-åringen. Ja, til og med 2-åringen kunne tenkt seg en egen DS.
![]() |
#5 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nintendo DS til en 4 åring?Storesøster på 6 fikk i julegave og junior på 3 spilte det masse. Så han fikk et av en snill Pappa rett før helgen. De spiller Nintendogs. De elsker spillet begge to.
![]() |
|
|