Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Årets spellemann

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-09, 23:01   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets spellemann

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg må si jeg reagerer på alle "Hun må ha vært full"-kommentarene jeg har lest i ettertid, ikke bare her.
Må man virkelig være full for å reagere med tårer og en tilnærmet sjokktilstand når man får en sån anerkjennelse for noe man har lagt sjela si i?
Når man har jobbet knallhardt med kunsten sin siden man var 16, solgt en drøss med plater, men likevel aldri har fått en pris - før nå?
I konkurranse med de flotte damene som var nominert i samme kategori?
Jeg hadde ikke trengt å være full for å reagere sånn.

Om jeg var nominert så hadde jeg tatt høyde for at det var en ørliten sjangse for at jeg hadde vunnet tror jeg. Så sånn HELT på senga tror jeg ikke de hadde tatt meg.

Og jeg måtte ha vært full for å reagerer sånn ja.. Men for all del, folk er forskjellige. Ikke så mye å reagere på syntes jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:04   #2
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hva er man når man ikke er naturbarn?

Det er et uttrykk som brukes om mennesker som lar følelsene komme til uttrykk når og hvor de måtte ønske, uten å vurdere om det passer seg eller ikke. Små barn er slik - men bare noen få voksne. De fleste av oss er langt mer kontrollerte og redde for å drite oss ut.

Gammel 26-01-09, 23:57   #3
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Om jeg var nominert så hadde jeg tatt høyde for at det var en ørliten sjangse for at jeg hadde vunnet tror jeg. Så sånn HELT på senga tror jeg ikke de hadde tatt meg.

Og jeg måtte ha vært full for å reagerer sånn ja.. Men for all del, folk er forskjellige. Ikke så mye å reagere på syntes jeg.

Jeg tror det tok henne HELT på senga.

Jenta har vært nominert, og hypa opp på spellemann før. Husker et år hun var støtt og stadig i avisen fordi hun var nominert til så mange priser, også fikk hun ikke noe. Vil tro det var ganske så overveldende. Hun kan da ikke ha vært gamle jenta da?!
Synes den reaksjonen her så totalt ærlig ut jeg.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 00:08   #4
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Jeg tror det tok henne HELT på senga.

Jenta har vært nominert, og hypa opp på spellemann før. Husker et år hun var støtt og stadig i avisen fordi hun var nominert til så mange priser, også fikk hun ikke noe. Vil tro det var ganske så overveldende. Hun kan da ikke ha vært gamle jenta da?!
Synes den reaksjonen her så totalt ærlig ut jeg.

Fikk hun ikke en skikkelig knekk den gangen, da? Gikk under jorda, fikk spiseforstyrrelser og div psykiske problemer i etterkant? Mener å huske at hun etter en stund "gjenoppsto" og fortalte historien sin om umenneskelige forventninger både fra seg selv og andre da hun var nominert til så mange priser den gangen hun var så ung. Og at skuffelsen over ikke å vinne noe i det hele tatt ble for tung å bære for et ungt sinn.

Gammel 27-01-09, 00:28   #5
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Fikk hun ikke en skikkelig knekk den gangen, da? Gikk under jorda, fikk spiseforstyrrelser og div psykiske problemer i etterkant? Mener å huske at hun etter en stund "gjenoppsto" og fortalte historien sin om umenneskelige forventninger både fra seg selv og andre da hun var nominert til så mange priser den gangen hun var så ung. Og at skuffelsen over ikke å vinne noe i det hele tatt ble for tung å bære for et ungt sinn.

Nja, jeg har ikke fått med meg at det var en direkte sammenheng der. Men mye mulig det.
Jeg har i allefall ikke noe problem med å forestille meg at en slik reaksjon var spontan, og at hun virkelig ikke forventet det denne gangen.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 10:02   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg takler fint en ekte reaksjon framfor et polert, innstudert ansiktsuttrykk (ML) og en nøye innøvd tale.

Gammel 27-01-09, 10:21   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg takler fint en ekte reaksjon framfor et polert, innstudert ansiktsuttrykk (ML)

Det siste der syns jeg faktisk var ganske stygt sagt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 11:05   #8
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det siste der syns jeg faktisk var ganske stygt sagt.

Du verden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.