Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg har visst helt feil stil ...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-09, 22:47   #61
Left
Passiv

Standard

Sv: Jeg har visst helt feil stil ...

Når vi flytter, skal jeg ha hylle av malte banankasser skrudd opp på veggen med passe mellomrom. Så det i et eller annet blad, og det var usannsynlig kult! Ved første øyekast så det ikke ut som noe man fikk gratis på supern

Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:04   #62
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ah, ja. Hva var det Missa kalte det igjen? "Ikke Bonytt, men nærmere Ringo-katalogen", eller noe sånt?

He he, det var mitt hjem. Ringo-katalogen altså.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Når vi flytter, skal jeg ha hylle av malte banankasser skrudd opp på veggen med passe mellomrom. Så det i et eller annet blad, og det var usannsynlig kult! Ved første øyekast så det ikke ut som noe man fikk gratis på supern

Tåler banankasser noe tyngde da?

Her har vi også en litt av hvert stil. Skal se om jeg får tatt noen bilder og lagt ut. :modig:

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:06   #63
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

He he, det var mitt hjem. Ringo-katalogen altså.

Tåler banankasser noe tyngde da?

Her har vi også en litt av hvert stil. Skal se om jeg får tatt noen bilder og lagt ut. :modig:

Man kan vel ikke fylle dem med bøker, men det så da ut som om det gikk litt i dem. Ser for meg å ha dem på et barnerom jeg - kasser malt i forskjellige farger, til å sette leker i.

Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:09   #64
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Scanne banankassebilde? :nysgjerrig:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:11   #65
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Scanne banankassebilde? :nysgjerrig:

Hadde jeg hatt det her, så skulle jeg ha gjort det. Men det så ikke så avansert ut. Banankasser i tre var malt hvite, og satt ganske tett sammen med bunnen inn mot veggen - det var ganske mange, og veldig stilig.

Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:40   #66
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Aha, jeg har bare sett banankasser i papp her.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:45   #67
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Hadde jeg hatt det her, så skulle jeg ha gjort det. Men det så ikke så avansert ut. Banankasser i tre var malt hvite, og satt ganske tett sammen med bunnen inn mot veggen - det var ganske mange, og veldig stilig.

I tre ja. De jeg har er i papp.

Gammel 26-01-09, 23:47   #68
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Standard

Her er noen bilder av vårt hjem. Badet er under oppussing og kjøkkenet skal pusses opp. Stua er for så vidt ferdig, men sofaen og bordet skal byttes ut når ungene ikke tegner/gulper/søler overalt lenger.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSCF4315 (373 x 280).jpg (23,4 KB, 190 visninger)
Filtype: jpg DSCF4316 (373 x 280).jpg (28,3 KB, 182 visninger)
Filtype: jpg DSCF4317 (373 x 280).jpg (31,2 KB, 163 visninger)
Filtype: jpg DSCF4318 (373 x 280).jpg (26,2 KB, 160 visninger)
Filtype: jpg DSCF4319 (373 x 280).jpg (32,3 KB, 147 visninger)

Gammel 26-01-09, 23:48   #69
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Standard

To til.
Vi trives her for å si det sånn. Jeg vil ha bilder, masse bilder av ungene på veggen og jeg synes det er greit med litt organisert rot. Gangen er overlesset.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSCF4321 (373 x 280).jpg (28,4 KB, 128 visninger)
Filtype: jpg DSCF4322 (373 x 280).jpg (26,9 KB, 140 visninger)

Gammel 26-01-09, 23:51   #70
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Når vi flytter, skal jeg ha hylle av malte banankasser skrudd opp på veggen med passe mellomrom.

Jeg bruker dem til skostativ.

Gammel 27-01-09, 11:58   #71
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Lucifer, den sjenken på andre bildet var utrolig kul!

Gammel 27-01-09, 12:57   #72
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her kommer noen bilder fra mitt (eh, vårt) hus..

Dette er 2.etasje. Der har vi bad, tre soverom, og loftstue med pc krok/bokhylle:

PS! Bildet av meg og Frank, over sofaen, er det LilleLeo som har laget!

Her er trappa vår mellom etasjene:

(får ta kjøkken/stue på neste innlegg)
Og her er gangen, mot vindfanget:

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 27-01-09 kl 13:04.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 13:00   #73
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøkken/spisestue og stue i 1.etasje (samt vaskerom og noe småtteri, men det er ikke så farlig):

Det maleriet over er det Haugtussa som har malt

Under her er et par bildetrykk jeg kjøpte av en slektning av Haugtussa, med IKEA rammer. De er en av mine favoritter..

Gammel 27-01-09, 13:03   #74
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

I tre ja. De jeg har er i papp.

Kanskje det ikke heter banankasser da? Det er til et eller annet frukt og grønt, men hva? Appelsiner?

Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 13:08   #75
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Kanskje man er flau over hjemmet sitt. Jeg hadde ikke vært så høy i hatten hvis bilder av mitt hjem hadde blitt vist, tror jeg hadde skjemtes. Ikke fordi at jeg synes det er stygt, men fordi alle andre har det så fint, masse fine pyntestæsh, møbler og you name it som passer med hverandre. Vi har det litt sånn hips om haps og litt rotete, men vi trives for det.

Jeg tenker litt sånn som deg. Ikke det at jeg er flau av hjemmet vårt, men det er liksom ikke noe å 'skrive hjem om'. Ser ingen grunn til å legge ut bilder av mitt hjem, det er liksom ikke noe spesielt å vise fram.

Så til HI. Alle har det ikke sånn, men de som ikke har det sånn har kanskje heller ikke den brennende interessen og finner det ikke like naturlig å vise fram bilder fra hjemmet sitt tenker jeg

Gammel 27-01-09, 13:09   #76
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg vet i grunn ikke hva jeg kan kalle stilen min. Annet enn at jeg er typen som SKIFTER stil/smak ganske ofte..
Det er derfor jeg ikke kjøper alt for dyre møbler/ting, fordi jeg ofte ønsker å bytte om noen år. Jeg blir lei av utseendet, uavhengig om det er dyrt eller billig.

Nå har jeg som sagt lyst på nye sofaer, samt spisestue. Men det for drøye til barna blir større.

Gammel 27-01-09, 13:13   #77
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg skal jo etterkvart skape min egen stil, og kjerna i meg likar slike ting; http://doc.mediateam.no/aviser/homeandcottage.htm

Sånn rustikk, brun skinnsofa for eksempel.

Gammel 27-01-09, 13:16   #78
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg skal jo etterkvart skape min egen stil, og kjerna i meg likar slike ting; http://doc.mediateam.no/aviser/homeandcottage.htm

Sånn rustikk, brun skinnsofa for eksempel.

Mye fint!
(Hater dog skinn )

Gammel 27-01-09, 13:21   #79
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjører stil. Jepp. Vi er jo gift - så derfor kjører vi "something old, something new, something borrowed and something blue".

Hva ellers, liksom?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 13:21   #80
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Mye fint!
(Hater dog skinn )

Gjer du? Går ikkje an å hate sånn varmt, brunt slitt skinn vel??

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.