|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Kommer du til avtalt tid? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
101 | 80,80% |
Nei.. |
10 | 8,00% |
Annet: spesifiser ![]() |
14 | 11,20% |
Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?
Jeg sender ikke beskjed om at jeg blir <5 minutter forsinket. Jeg synes rett og slett ikke jeg er forsinket om jeg kommer 12:04 når avtalen var 12. Ærlig talt: så lenge klarer folk å vente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Det er som regel jeg som venter på den jeg skal treffe, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Dessuten kan jeg da alltids håpe at de andre også er noen minutter forsinket. Og jeg kan jo ikke ødelegge det perfekte unntaket der JEG sitter kul og rolig og venter på den andre som kom forsinket, med å røpe meg med en sms.
![]() |
#44 |
Originala
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Jeg er ei svime, og må tilstå at jeg kan være skikkelig dårlig på å beregne tida. Særlig når jeg skal få en seks- og ettåring. Jeg gir vanligvis beskjed, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Hhe... her var det mange "flinke" folk, i motsetning til meg, som er født 5 minutter for seint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Bedreviter
|
Busted! Også jeg som var SÅ imponert over at du var først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Tittel og tittel....
|
Jeg syns ikke heller 5 minutter er noe å snakke om, jeg syns når det begynner å bli 10-15 minutter at det er noe å snakke om
![]() |
#48 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Jeg prøver å komme til avtalt tid, men det hender det skjærer seg litt, det må jeg innrømme. To unger og soving, mating o.l som skal organiseres. Og plutselig dukker det opp en bæsjebleie som ikke var helt etter skjema. Jeg sier i fra om jeg blir forsinket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Fjott
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Polyanna, jeg blir skremt over svarene dine. Vi er visst ganske så identiske på dette området.
![]() |
#50 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Jeg var flink før jeg fikk barn og er oppdratt med det at å komme for seint er å ikke ha respekt for andre folks tid. Barna mine har ødelagt meg og jeg kommer ofte 5 min for seint. Jeg sender mld om jeg ser jeg ikke rekker det.
![]() |
#51 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Jeg kommer alltid tidsnok, helst litt tidlig. Hater å komme for sent til avtaler. OM det skulle hende noen utenfor min kontroll slik at jeg blir forsinket, så gir jeg beskjed så sant det er mulig. (Litt vanskelig hvis bussen blir sittende fast i trafikken, og mobilen er tom for batteri, lizzm.
![]() |
![]() |
#52 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Ja, stort sett.
![]() |
![]() |
#53 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Jeg vil understreke at jeg ikke syns det er GREIT altså. Og hvis jeg ikke hadde prøvd så hardt å rekke ting så hadde jeg vært MYE mer forsinket.
![]() |
#54 |
Fullverdig medlem
Hvor: Trånnhjæm
![]() |
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?5-10 min er greit, såfremt det ikke er en vane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Annet. Jeg timer i forhold til hvem jeg skal møte. Gikk lei av å komme tidsnok til avtaler med forseintkommere.
![]() |
#56 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Jeg mener for øvrig at det å komme for tidlig også er et brudd på avtalen (når folk kommer hjem til meg altså. Om de sitter og kjeder seg et kvarter på kafe eller hva det nå er blir jo deres problem).
![]() |
#58 |
Bedreviter
|
Jeg vil 100 ganger heller at gjestene skal komme 15 minutter for sent enn at de skal komme 15 minutter for tidlig! Det å komme 15 minutter for sent er helt ok når man er invitert til oss. Det å komme 15 minutter for tidlig er virkelig ikke greit, med mindre du er moren min eller en veldig god venn som jeg kan sette i arbeid mens jeg er på badet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kommer du til avtalt tid?Jeg er stort sett presis. Jeg liker ikke at folk må vente på meg.
![]() |
![]() |
#60 |
Fullverdig medlem
Hvor: Trånnhjæm
![]() |
Jeg lærte jo bare å komme tidsnok |
![]() |
![]() |
![]() |